ja det er jo litt trist med jul uten snø...Sant det. Liker heller ikke snøen særlig. Er fin i julen men ellers trenger jeg den ikke. Sikkert kjekt for barna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det er jo litt trist med jul uten snø...Sant det. Liker heller ikke snøen særlig. Er fin i julen men ellers trenger jeg den ikke. Sikkert kjekt for barna![]()
Er det den når han mannen hoster på flyet? Eller er det en ny en? (Ser aldri tv)hahaha har du sett den nye doc reklamen?
det er som å se gubben når han er syk..
Utrolig hvor døende enkelte mannfolk blir når de er syke![]()
enig.. har planer om det jeg også.. må bare få begynt hahaDeilig noen ganger det også
Denne uka har jeg endelig klart å planlagt for alle dagene. Lei av å dra på butikken hele tida![]()
Ja mannen er veldig glad i det og de hadde skrei på tilbud igårGodt det da
Handlet torsk til denne uka jeg også![]()
Sant det. Her har vi så sjelden snø generelt at vi tar det vi får når vi får det. Denne gang hadde vi den vel i ca 2 uker. De sier kulden skal komme tilbake i februar men håper de tar feilja det er jo litt trist med jul uten snø...
Var flink før, men plutselig så orket jeg ikke. Ble plutselig mange turer til butikken og brukte mye mer. Så nå skal jeg prøve å fortsetteenig.. har planer om det jeg også.. må bare få begynt haha
Da var det jo veldig lurtJa mannen er veldig glad i det og de hadde skrei på tilbud igår. Så kjøpte inn litt siden vi har laks i fryseren og jeg ville ha det idag. Gubben er ikke så fan av laks:-/
noen spesielle steder eller?Da har gubben begynt å se seg om etter jobb i andre steder av landet også
kan jeg tenke megVar flink før, men plutselig så orket jeg ikke. Ble plutselig mange turer til butikken og brukte mye mer. Så nå skal jeg prøve å fortsette
Blir mer variert mat også når jeg planlegger![]()
vi har hatt alt for mye snø synes jeg daSant det. Her har vi så sjelden snø generelt at vi tar det vi får når vi får det. Denne gang hadde vi den vel i ca 2 uker. De sier kulden skal komme tilbake i februar men håper de tar feil
Denne:Er det den når han mannen hoster på flyet? Eller er det en ny en? (Ser aldri tv)
Har faktisk kjøpt doc til hande går ned på høykant
Men utrolig hvor syke de blir ja![]()

Ingen tvil om detkan jeg tenke megbilligere også
![]()
god dag syrranGod dag![]()
har alltid hvert flink til å handle når det er "salg" og 10 kr marked jeg da.. fyller opp skapeneIngen tvil om det![]()
Står til ?god dag syrran![]()
toppers!Står til ?
Veldig lurt det dahar alltid hvert flink til å handle når det er "salg" og 10 kr marked jeg da.. fyller opp skapene![]()
Har sikkert 10 kg kyllingfilet i frysern nede etter shoppingtur i Sverige![]()
HahahahahaDenne:
Ja herregudtoppers!
lille er 7 mnd i dag! syyyykt fort det har gått!