kom frem til at det var det besteLurt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kom frem til at det var det besteLurt![]()
hahaha det har vi åKjedelig altså.. jeg har jo garasje jeg parkerer i, derfor ekstra kjipt å parkere hos naboen![]()

jeg åJa, det liker jeg![]()
Wohoooo! Je fant igjen min under senga![]()
Wohoo, nå blir det trenings?![]()
hahahaHehe! Min var i en eske, som er fra da vi flyttet i november ;p
hahahasånt skjer
![]()
haha vi flytta inn her i 2014. har fortsatt ett par esker ståendeJa huff, vi var visst ikke ferdig pakka ut likevel. Men kommer seg![]()

Så kjedelig å må stå ute når man kan stå inne :/hahaha det har vi å
jeg å![]()
Her er det ganske varm nå.. de 30 cm på balkongen er snart vekkSå kjedelig å må stå ute når man kan stå inne :/
Håper snøen smelter kjempe fort her i dag så jeg kan kjøre inn i gårsplassen min selv![]()
kjedelig da. Her det nesten vindstille og bare lett overskyetDa har jeg og mini gått en liten tur. Fristet lite med en lang som jeg hadde tenkt med den vinden og kjente regnet var på vei
Har hatt noen fine dager her også men da var det håpløst å gå tur med vogn pga snøkjedelig da. Her det nesten vindstille og bare lett overskyet![]()
Har hatt noen fine dager her også men da var det håpløst å gå tur med vogn pga snø
Greit å få gått litt turerVeiene her også har hvert fylte med snøMen i dag er de snøfri
Kanskje jeg endelig kan begynne å dra vogna ut igjen snart
![]()
ja absolutt. blir gal av å sitte inne hele tiden.. blir godt å bevege seg ut litt..Greit å få gått litt turer![]()
haha vi flytta inn her i 2014. har fortsatt ett par esker stående![]()
ditto! å vi flytta fra en knøtt liten leilighet til ett husJa det er vel helt normalt. Skjønner ikke hvordan vi har hatt plass til alt der vi bodde før.![]()

Mannen er hjemme fra jobb pga sykdom. Å herregud han er jo døende i følge han selv
Men baby J syns det er stas at pappa er hjemme selv om han ligger i sofaen som en halv dæv fisk![]()