Skravletråd januar

Her er frokosten alt inntatt :D Å jeg har parkert meg i sofaen.
Parkert i sofaen var jeg, det var opp derfra jeg måtte for å få i meg mat.

Jeg og vesla parkerer oss i sofaen når vi er kledd på og hun har fått medisin. Så sitter vi der og koser og prater og så ammer jeg henne til hun sovner, legger henne i vugga og får meg mat.

Hørtes ut som meg det. I dag skal jeg bare slappe av, men må bare ta kjøkkenet og litt kles vask først.
Jeg er nok motsatt

I dag skal jeg brette klesvasken, vaske klær og rydde stua

Jeg må bare slappe av litt først....

Parkert i sofaen var jeg, det var opp derfra jeg måtte for å få i meg mat.

Jeg og vesla parkerer oss i sofaen når vi er kledd på og hun har fått medisin. Så sitter vi der og koser og prater og så ammer jeg henne til hun sovner, legger henne i vugga og får meg mat.
hehe.. vanskelig å komme seg opp av sofaen noen ganger.. MEn må man så må man ;)

Måtte parkere hos naboen. Huff sørpe i hele gården og en bitteliten bakke, er vel egentlig ikke nok helling til å bli kalt bakke engang, gjorde at det var vanskelig å komme seg opp. Heldigvis var Snekkerne her i morges og hjalp meg :p
Men til i ettermiddag er det greit å få parkert hos naboen syns jeg :)

Måtte parkere hos naboen. Huff sørpe i hele gården og en bitteliten bakke, er vel egentlig ikke nok helling til å bli kalt bakke engang, gjorde at det var vanskelig å komme seg opp. Heldigvis var Snekkerne her i morges og hjalp meg :p
Men til i ettermiddag er det greit å få parkert hos naboen syns jeg :)
Vi har en ganske grei bakke opp til huset vårt fra veien. Måtte parkere i bunn av den, for jeg kom ikke opp :P Så da måtte jeg stabbe meg opp bakken i sørpe og is :p

Vi har en ganske grei bakke opp til huset vårt fra veien. Måtte parkere i bunn av den, for jeg kom ikke opp :P Så da måtte jeg stabbe meg opp bakken i sørpe og is :p
Kjedelig altså.. jeg har jo garasje jeg parkerer i, derfor ekstra kjipt å parkere hos naboen :p

Back
Topp