Det var godt det daGod morgen
Ja jeg ble litt sjokkert i natt kan du simen strømmen kom tilbake rett før halv sju
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt det daGod morgen
Ja jeg ble litt sjokkert i natt kan du simen strømmen kom tilbake rett før halv sju
![]()
Min gikk også ned til 2 kg men var 2500 da han ble fødtHver gang, så dette var siste gang. Han her kom en måned for tidlig og 2,2 kg, fikk gulsot og gikk ned til 2 kg.
Det høres ut som dere har prøvd dere, men håper dere klarer å kose dere og at det ikke har skremt dere![]()
Det tør jeg faktisk ikkeJa, bytter du ut det, daaaa...![]()
Bra det ordnet seg med bildeneIkke sant? Bildene er nå importert, men helt ulogisk organisert og virkelig ALT av bilder (typer reklamer jeg har sett i app'er etc) er kommet inn, så jeg har en liten jobb å gjøre om de skal være greie å finne frem i
Men i det minste fikk jeg inn de bildene jeg ville, så jeg fikk illsustrert litt blogginnlegget jeg la ut. (tidenes mist aktive blogg altså, men kanskje jeg får fart i den igjen nå med ny baby og permisjon. Om jeg da bare finner et greit og fungerende bloggverktøy, jeg får det ikke helt til fra mobilen, og på nettsiden er det klønete, jeg hadde et program for det på forrige pc men det funker ikke med win 10 så... jakten fortsetter
Håper du har hatt en fin natt!Har puttet meg selv i senga!
Wohoooo! Je fant igjen min under sengaJeii jeg fant laderkabelen til fitbiten min!![]()
Ååh. Prematur din også. :/ nja, skremt ble jeg. Men vi ønsker søsken til jenta vårså våren 2017 skal vi prøve igjen
kan ikke før
Turte jo ikke annetDet var fornuftig!![]()
Ønsker deg en fin dag på jobbGod morgen
Jobb snart på meg
Det høres godt ut, det skal jeg ogsåJeg har bestemt meg for at i dag skal jeg bare sitte i sofaen å slappe av! må bare rydde unna på kjøkkenet først![]()
De ville ikke gi lysbehandling selv om vi var på grensa hele tiden. :/ og økende. derfor tok alt så mye lengre tid før hun kom seg :/Litt prematur ja, men formen hans kom seg fort etter litt lysbehandlingfår håpe du får en litt mindre dramatisk fødsel/svangerskap neste gang!
Haha. To motsigende argumenter daJeg har bestemt meg for at i dag skal jeg bare sitte i sofaen å slappe av! må bare rydde unna på kjøkkenet først![]()
Godt sovehjerte på henne da når hun ikke våkna av detHer våknet vi av snekkere i dag også, eller jeg våknet tuppa sov ca 40 min etter at de begynte å banke på veggen utenfor soverommet![]()
tara-malama.blogspot.no påstår nettleseren på mobilen min. Normalt går jeg på blogger.com innlogget for å finne den der når jeg skriver. Eller leser. Det er gøy å lese gamle ring jeg selv har skrevet om ungene for lenge siden.Bra det ordnet seg med bildeneselvom du har en ryddejobb
Du må dele bloggen med oss da?!![]()
heheDet høres godt ut, det skal jeg også![]()
Her er frokosten alt inntattPå tide å få i meg frokost, og kanskje en dusj før vi skal på helsestasjonen. For all del, det er ikke før 13 da så jeg skal ha lunsj også. Men frokost først