Skravletråd januar

Hver gang, så dette var siste gang. Han her kom en måned for tidlig og 2,2 kg, fikk gulsot og gikk ned til 2 kg.
Det høres ut som dere har prøvd dere, men håper dere klarer å kose dere og at det ikke har skremt dere :)
Min gikk også ned til 2 kg men var 2500 da han ble født

Ikke sant? Bildene er nå importert, men helt ulogisk organisert og virkelig ALT av bilder (typer reklamer jeg har sett i app'er etc) er kommet inn, så jeg har en liten jobb å gjøre om de skal være greie å finne frem i

Men i det minste fikk jeg inn de bildene jeg ville, så jeg fikk illsustrert litt blogginnlegget jeg la ut. (tidenes mist aktive blogg altså, men kanskje jeg får fart i den igjen nå med ny baby og permisjon. Om jeg da bare finner et greit og fungerende bloggverktøy, jeg får det ikke helt til fra mobilen, og på nettsiden er det klønete, jeg hadde et program for det på forrige pc men det funker ikke med win 10 så... jakten fortsetter
Bra det ordnet seg med bildene:) selvom du har en ryddejobb:P
Du må dele bloggen med oss da?!:D

Ååh. Prematur din også. :/ nja, skremt ble jeg. Men vi ønsker søsken til jenta vår :) så våren 2017 skal vi prøve igjen :) kan ikke før

Litt prematur ja, men formen hans kom seg fort etter litt lysbehandling :) får håpe du får en litt mindre dramatisk fødsel/svangerskap neste gang!

Jeg har bestemt meg for at i dag skal jeg bare sitte i sofaen å slappe av! må bare rydde unna på kjøkkenet først :P

Her våknet vi av snekkere i dag også, eller jeg våknet tuppa sov ca 40 min etter at de begynte å banke på veggen utenfor soverommet :p

Litt prematur ja, men formen hans kom seg fort etter litt lysbehandling :) får håpe du får en litt mindre dramatisk fødsel/svangerskap neste gang!
De ville ikke gi lysbehandling selv om vi var på grensa hele tiden. :/ og økende. derfor tok alt så mye lengre tid før hun kom seg :/
Håper også det :)

Jeg har bestemt meg for at i dag skal jeg bare sitte i sofaen å slappe av! må bare rydde unna på kjøkkenet først :P
Haha. To motsigende argumenter da :p lider du og av "skal-bare"-syndromet?:p

Her våknet vi av snekkere i dag også, eller jeg våknet tuppa sov ca 40 min etter at de begynte å banke på veggen utenfor soverommet :p
Godt sovehjerte på henne da når hun ikke våkna av det :p

Bra det ordnet seg med bildene:) selvom du har en ryddejobb:P
Du må dele bloggen med oss da?!:D
tara-malama.blogspot.no påstår nettleseren på mobilen min. Normalt går jeg på blogger.com innlogget for å finne den der når jeg skriver. Eller leser. Det er gøy å lese gamle ring jeg selv har skrevet om ungene for lenge siden.

God morgen alle sammen.

Her er dagen som vanlig igang med litt morgenrush av typen "kle på dere jakke og sko, vi er sent ute". Mor i huset evner ikke å stå opp tidlig nok og ungene surrer rundt...må begynne å legge meg tidligere. Når bare snuppa blir ferdig med denne antibiotikabehandlingen som innebærer en dose sånn rundt midtnatt. Vi bør ikke ta den for tidlig, for den som skulle vært 6 drøyer vi til etter sju somregel. Når vi våkner.

Jaja, ungene levert på skole og bhg. Eldste hentes om halvannen time for en tur til tannlegen. Deretter skal jeg og lillejenta på første kontroll på helsestasjonen. Fire ukers kontroll. Veie og se at vekta går rett vei etter at hun har vært syk. Vannkoppene har tørket inn, så da er det greit å dra på den timen.

På tide å få i meg frokost, og kanskje en dusj før vi skal på helsestasjonen. For all del, det er ikke før 13 da så jeg skal ha lunsj også. Men frokost først

På tide å få i meg frokost, og kanskje en dusj før vi skal på helsestasjonen. For all del, det er ikke før 13 da så jeg skal ha lunsj også. Men frokost først
Her er frokosten alt inntatt :D Å jeg har parkert meg i sofaen.

Back
Topp