akkurat som om du klarer å holde deg unna!!! hahahahahahakanskje litt
Du våger ikke !!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
akkurat som om du klarer å holde deg unna!!! hahahahahahakanskje litt
Du våger ikke !!!!!!!!!!!
Tenk det skal jeg ! For jeg skal jobbe !akkurat som om du klarer å holde deg unna!!! hahahahahaha
artig å lese gamle minnerMorro å lesealle oppdaterte hverandre og sånn
![]()
Ja det var det, litt stolt var du åartig å lese gamle minner![]()
litt!! super stolt!! prinsessa til tante skulle komme joooooo!Ja det var det, litt stolt var du å![]()
Å nå er det snart et år siden ! BTW ra sa til meg istad, at jeg aldri hadde vært så lite med deg som det jeg er nålitt!! super stolt!! prinsessa til tante skulle komme joooooo!
Det er jo litt sant da. Men vi har jo hatt så mye å gjøre på hver vår kantÅ nå er det snart et år siden ! BTW ra sa til meg istad, at jeg aldri hadde vært så lite med deg som det jeg er nå![]()
Ja det er det jo det, men sånn skal det ikke væreDet er jo litt sant da. Men vi har jo hatt så mye å gjøre på hver vår kant![]()
Nei. Vi får bli litt flinkereJa det er det jo det, men sånn skal det ikke være
ja det må viNei. Vi får bli litt flinkere![]()
Å jeg er døds trøtt !Har krasja i senga. Skulle ønske jeg var trøttere.
Wohoo, nå blir det trenings?Jeii jeg fant laderkabelen til fitbiten min!![]()
Ååh... gubbens snorking har holdt meg våken i timesvis inatt også. Er jo verreenn noensinne.. noen ting man kan kjøpe som faktisk ville letta på snorkinga? Han sover så sykt djupt at er spark i han enser han heller ikke...
Har ei frøken (6.5mnd) som sover mellom oss. Så må nesten høre henne om det er noe. Så ørepropper går ikke.Ørepropperellers er det sikkert noe som kanskje kan lette snorkinga
![]()
Har ei frøken (6.5mnd) som sover mellom oss. Så må nesten høre henne om det er noe. Så ørepropper går ikke.
Jeg sa til han nå når jeg endelig fikk vekt han til jobb, at han får dra på apoteket og finne noen som funker. Er zombie nok fra før med ei lita ei som titt og ofte er våken![]()
Og godt er detTakk takk :-D
Men som du sikkert har fått med deg inne hos oss er formen Uforskammet fin tross feber![]()
Hyggelig det at han stikker innomJa. Frøkna er veeeldig skeptisk til alle hun ikke ser veldig ofte. Så tok sin tidmen nå har han vært her ofte
![]()