Skravletråd januar

Har krasja i senga. Skulle ønske jeg var trøttere.

Ååh... gubbens snorking har holdt meg våken i timesvis inatt også. Er jo verreenn noensinne.. noen ting man kan kjøpe som faktisk ville letta på snorkinga? Han sover så sykt djupt at er spark i han enser han heller ikke...

Ååh... gubbens snorking har holdt meg våken i timesvis inatt også. Er jo verreenn noensinne.. noen ting man kan kjøpe som faktisk ville letta på snorkinga? Han sover så sykt djupt at er spark i han enser han heller ikke...

Ørepropper ❤️ ellers er det sikkert noe som kanskje kan lette snorkinga :)

Ørepropper ❤️ ellers er det sikkert noe som kanskje kan lette snorkinga :)
Har ei frøken (6.5mnd) som sover mellom oss. Så må nesten høre henne om det er noe. Så ørepropper går ikke.

Jeg sa til han nå når jeg endelig fikk vekt han til jobb, at han får dra på apoteket og finne noen som funker. Er zombie nok fra før med ei lita ei som titt og ofte er våken :p

Har ei frøken (6.5mnd) som sover mellom oss. Så må nesten høre henne om det er noe. Så ørepropper går ikke.

Jeg sa til han nå når jeg endelig fikk vekt han til jobb, at han får dra på apoteket og finne noen som funker. Er zombie nok fra før med ei lita ei som titt og ofte er våken :p

Ser den :) selv våkner jeg av den minste lille ting selv me ørepropper! Får håpe han finner noe effektivt på apoteket så du får sove litt til natten ;)

God morgen! Våknet opp, strømmen var gått. Tenkte Fader heller, siden sikkringsskapet er oppe hos huseier. Titter ut, det er bekmørkt i gata, så jeg sender en sms til samboers kompis å spør om han er strømløs. Joda det var vist ett planlagt strømbrudd mellom 00-06 i natt. Den beskjeden skulle vi fått forrige uke. Fikk vi den? Langt ifra :p så nå har jeg skifta bleie i mørket, uten ett eneste stearinlys i hus så må man være kreativ ;) lenge leve lommelykt på mobilen :D

Back
Topp