3 månederskontroll

Gutt :)

Fødsel: 3330g. - 51cm.
3 mnd:7255g. - 67.5cm.

Ble søvnig av vaksinen. Ingen feber.
 
Fødsel:
4910 gram og 52 cm gutt

3 mnd:
8330 gram og 66cm :)
Får vaksinene neste fredag, så vet ikke om det blir reaksjoner på dem :)
 
Fødsel:
2958 gram 47 cm jente

3mnd:
5590 gram 58,5cm
Vaksinen fekk ho i går og har ikkje hatt feber til no, men sov kjempe lenge i går ettermiddag :)

Min er jo tydligvis dverg i forhold til di andre babyene her! :p haha
 
Min er jo tydligvis dverg i forhold til di andre babyene her! :p haha

Haha! Og min er en kjempebaby. Det viser bare at det er store forskjeller på babyene, og "normalen" varierer. Jeg er mest fascinert over at vi har fått en plugg da verken jeg eller barnefar er så kraftige, verken nå eller som babyer.
 
Fødsel: 4360g og 54cm
3mnd : 6850g og 65cm
Jente :-D

Ingen feber så langt og sov en liten lur ekstra enn normalt. Ganske sutrete og ville bare ligge oppå meg å kose/døse før leggetid.
 
6000 gram, 60 cm lang og 40 i hodeomkrets. Ingen reaksjon på vaksinene enda :)
 
Fødsel: 2800g, 49 cm
3 mnd: 4900g, 60 cm
Jente

Fikk litt feber etter vaksine samme kveld, sov lenge rett etterpå, litt utilpass, men ikke no ekstremt :)
 
Fødsel: 3290 gram og 50 cm
3-mnd: 6900 gram og 62 cm

Han har blitt en stor gutt, ikke rart da han konstant henger i puppen.

Fikk feber og hadde tydelige smerter etter vaksinen, ikke noe gøy!
 
Min gutt veier 5900 ved 3 mnd kontrollen og helsesøster syntes det var lite. Hadde stagnert og gått litt neDover kurven. Synes det er for tidlig å begynne med grøt som hun antydet. Synes ikke gutten er tynn. Har fått litt runde kinn og antydning til valk på lårene.

Synes han virker mett og fornøyd med morsmelken jeg har. Ammet fødte i 1.5 år og hun var mye større.
 
Min gutt veier 5900 ved 3 mnd kontrollen og helsesøster syntes det var lite. Hadde stagnert og gått litt neDover kurven. Synes det er for tidlig å begynne med grøt som hun antydet. Synes ikke gutten er tynn. Har fått litt runde kinn og antydning til valk på lårene.

Synes han virker mett og fornøyd med morsmelken jeg har. Ammet fødte i 1.5 år og hun var mye større.
Hvor lang var han da?
 
Fødsel: 3210 g og 49cm
3 mnd: 6240 g og 59cm

Jente :)

Begynte å legge godt på seg da vi begynte med MME :)
 
62.5 cm han var på nedre del av det skjema. Så smått begynt å gå nedover. Var jo stor ved fødsel men likevel mente hun at hsn ikke la på seg nok.

Hm...så lenge han er fornøyd og legger på seg og vokser, så hadde ikke jeg vært bekymret.
Min gikk masse opp til 6 ukers kontroll og mindre nå, og derfor nedover kurve nå. Min veier litt mer enn din men kortere
 
Hm...så lenge han er fornøyd og legger på seg og vokser, så hadde ikke jeg vært bekymret.
Min gikk masse opp til 6 ukers kontroll og mindre nå, og derfor nedover kurve nå. Min veier litt mer enn din men kortere
Ja det er det jeg føler selv. Da stoler jeg på magefølelsen og veier heller noen ganger ekstra som anbefalt å ser an:)
 
Gutt :) v fødsel:
Vekt: 3820
L: 50cm
HO: 37cm

3mnd:
V:6405g
L:64,8 cm
HO: 42,5 cm

Sløv og feber av vaksine :)
 
Ved fødsel: 3998 g og 52 cm
3 mnd: 8190 g og 62 cm
Stor jente med gode lår og gode kinn, men ikke farlig når hun kun får morsmelk :)

Hadde feber og var litt sutrete i ca et døgn etter vaksinen.
 
Ved fødsel: 3998 g og 52 cm
3 mnd: 8190 g og 62 cm
Stor jente med gode lår og gode kinn, men ikke farlig når hun kun får morsmelk :)

Hadde feber og var litt sutrete i ca et døgn etter vaksinen.
Trodde mi var stor med sine 60 cm og 6490 g da hun var 3 mnd:D hehe du har også Fløte pupp ja:p gutten min var 62.5 og 5900 ved 3 mnd. Så stor forskjell på barna.

Sålenge de blir baby tykke på morsmelk vokser de det av seg:) Bare å kose seg med amminga ;)
 
Back
Topp