Vil du dele oppskrift på salt karamell sjokoladekake??Vi skal ha dåpskake med navn, marsipankake, saltkaramel sjokoladekake, cupcakes, ostekake og gulerotkake. Masse kaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du dele oppskrift på salt karamell sjokoladekake??Vi skal ha dåpskake med navn, marsipankake, saltkaramel sjokoladekake, cupcakes, ostekake og gulerotkake. Masse kaker
Glemte gulrot kaka og rice Chrispies kulerKakebordet vårt besto av:
Navnekake, som var red velvet
Kransekake
Ostekake
Pavlova
Gul mandelkake (husker ikke ka den heter)
Skole boller
Kleinur (islandsk)
Og dette var da servert etter suppe og koldtbord
Vis vedlegget 158383
Det var mitt tåpelige forsøk på navnekake![]()
Glemte gulrot kaka og rice Chrispies kuler
Rice Chrispies frokost blanding blandet inn i sirup og smelta sjokolade. Knall godtMMMhva er rice chrispies-kuler?
MMMhva er rice chrispies-kuler?
Lager rice crispie treats jeg, smelta marshmallows og smør blandet med rice crispies! Så deilig! Kanskje jeg skal fikse det til dåpen ogRice Chrispies frokost blanding blandet inn i sirup og smelta sjokolade. Knall godt![]()
Kommer fra en kakeelskende familie
Vi skal ha:
Dåpskake
Trøffelkake m/jordbærsaus
Suksessterte
Sjokolade og bringebærkake
Kværfjordkake
Cupcakes (sitron?)
Ja det er kjempegodtÅå ja... Sitron cupcake!!!![]()
Å den kaka så helt nydelig utJeg skal lage en ostekake med bringebærgele på toppen så den blir rosa
så har jeg lyst til å lage en sjokoladekake med bringebærmousse og sjokoladesmørkrem som denne her, men det har jeg aldri prøvd før så det er litt skummeltHar smakt den før for ei venninne har laget
NYDELIG! Har lånt bildet.
![]()
Tror egentlig dette holder, men lager sikkert en til? Vet ikke hva ennå..
Å den kaka så helt nydelig ut
Nammi hørtes godt ut, må testes!Lager rice crispie treats jeg, smelta marshmallows og smør blandet med rice crispies! Så deilig! Kanskje jeg skal fikse det til dåpen og![]()
Er det mulig å få oppskrift?Ikke sant? Den var helt fantastisk da jeg smakte den da venninna mi laget![]()
Klassisk amerikansk snack. Det stivner fort, så bruk smør på fingrene og press blandingen ned i en liten form og rut opp med knivNammi hørtes godt ut, må testes!
Det syns jeg!(er det lov til ønske seg bilder av alle disse kakebordene?)