Skravletråd januar

Aha skjønner. De er aldri enige på nav ...
Tydeligvis ikke. Han får så mange forskjellige beskjeder også. Fikk egentlig beskjed om at han ikke kunne jobbe som det han er utdannet som og har erfaring som etter anbefaling fra lege og kiropraktor. Men omskolering får han ikke hjelp til fordi han er for ressurssterk siden han har utdanning som han dermed ikke kan bruke. Da han etter 1.5 år får vite at en kompis kan ta utdanning på kveldstid og allikevel beholde dagpengene får han også beskjed om at det kan jo han også. Hvorfor ikke informere om det tidligere?

Tydeligvis ikke. Han får så mange forskjellige beskjeder også. Fikk egentlig beskjed om at han ikke kunne jobbe som det han er utdannet som og har erfaring som etter anbefaling fra lege og kiropraktor. Men omskolering får han ikke hjelp til fordi han er for ressurssterk siden han har utdanning som han dermed ikke kan bruke. Da han etter 1.5 år får vite at en kompis kan ta utdanning på kveldstid og allikevel beholde dagpengene får han også beskjed om at det kan jo han også. Hvorfor ikke informere om det tidligere?
Jøss her får man bare beskjed om at man.mister dagpenger om man går på skole

Jøss her får man bare beskjed om at man.mister dagpenger om man går på skole
Ja var det han også fikk beskjed om først at utdanning må han bare ta men da får han søke lån hos lånekassen for å klare seg. Men tar han noe på kveldstid som ikke kommer i veien skulle han få ett jobbtilbud så kan han beholde dagpengene

Jeg har også satt på en vaskemaskin, holdt på å gjøre den fatale feilen nå. Skulle vaske mannen sin taekwondo drakt, rett før jeg trykka start så jeg en rød babysokk inni der :p det kunne ha endt stygt :p rev opp maskina og røska ut sokken :p

Hvordan går det med lille frøkna? Godt å være hjemne igjen?
Hehe, noe sier meg at rosa drakt ikke hadde vært stas....

Lille gullet sover mye. Er litt plaget med magen, men ellers i fin form. Heldigvis

Helsestasjonen for fire ukers kontroll i morgen, greit å få veid henne og se at det går rett vei nå etter sykdommen.

Hehe, noe sier meg at rosa drakt ikke hadde vært stas....

Lille gullet sover mye. Er litt plaget med magen, men ellers i fin form. Heldigvis

Helsestasjonen for fire ukers kontroll i morgen, greit å få veid henne og se at det går rett vei nå etter sykdommen.
Nei rosa drakt passer ikke så bra når man har så høy grad :p eller uansett egentlig :)

Så godt at formen er bedre :) kjedelig med magen da :(

Ååh 4ukers kontroll allerede :D så spennende :D

Jeg ligger pressa opp mot veggen, i natt. Da jeg våknet lå jeg med hodet ned i en gulpeklut og hadde en smokk under ryggen :p
Haha. Jeg hadde en smokk under ryggen jeg og :p og sokkene hennes ved føttene mine av alle ting :p

Ja var det han også fikk beskjed om først at utdanning må han bare ta men da får han søke lån hos lånekassen for å klare seg. Men tar han noe på kveldstid som ikke kommer i veien skulle han få ett jobbtilbud så kan han beholde dagpengene
Rart det der. Her fikk man beskjed om at det ikke spilte noen rolle om drt ar på dag eller kveldstid

mamma er søt: "når A blir frisk da må han hjelpe til enda mer hjemme altså!" hihi passer på meg <3

holdt på å besvime 4 ganger på 30 min idag.... så lakris skal være med meg nå :)

Back
Topp