Skravletråd januar

Crp 10 idag så gått ned :D kose oss jeg og gutten min nå ❤️

Men har fått heftig blodtrykksfall igjen :/ holdt på å besvime 4 ganger på 30 min .... Grusomt det der!!!

Jaa. Av innstinkt flytter jeg meg når hun presser seg mot meg :p så endte opp med at jeg våkna i det jeg holdte på å dette it av senga :p
Jeg ligger pressa opp mot veggen, i natt. Da jeg våknet lå jeg med hodet ned i en gulpeklut og hadde en smokk under ryggen :p

Gubben som er arbeidsledig og mottar dagpenger er i pappapermen din nå. Får beskjed når han søker om perm at han ikke trenger å gjøre noe idht dagpengene og disse skal starte automatisk opp igjen etter permisjonen så sant han ikke har fått jobb. Så prater han med en på nav i tlf om noe annet og hun sier han må søke om dagpenger igjen og det er 3 ukers behandlingstid. Da må han søke ila denne uken for at vi skal slippe å gå de ukene uten at han mottar penger

Gubben som er arbeidsledig og mottar dagpenger er i pappapermen din nå. Får beskjed når han søker om perm at han ikke trenger å gjøre noe idht dagpengene og disse skal starte automatisk opp igjen etter permisjonen så sant han ikke har fått jobb. Så prater han med en på nav i tlf om noe annet og hun sier han må søke om dagpenger igjen og det er 3 ukers behandlingstid. Da må han søke ila denne uken for at vi skal slippe å gå de ukene uten at han mottar penger
Aha skjønner. De er aldri enige på nav ...

Back
Topp