Det begrenser seg når man jobber jaMerker jeg har begynt å jobbe igjen. Klarer ikke å holde følge med skravlingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det begrenser seg når man jobber jaMerker jeg har begynt å jobbe igjen. Klarer ikke å holde følge med skravlingen
Det regner jeg medHehe gleder meg til å se den ferdig
Det smakte herligÅååh hørtes godt ut med muffins![]()
Det blir sikkert helt nydeligDet regner jeg med![]()
Fant det til sluttDet har hun gjort;, du må bare komme deg dit ; )
God ettermiddagGod morgen alle sammen!
FlottKlart detww.facebook.com/uglefrua
![]()
Er ikke så glad i det jeg ..Det er godt da![]()
Er det liv i deg ogsåGod ettermiddag![]()
Tusen takkLykke til![]()
Jeg ligger pressa opp mot veggen, i natt. Da jeg våknet lå jeg med hodet ned i en gulpeklut og hadde en smokk under ryggenJaa. Av innstinkt flytter jeg meg når hun presser seg mot megså endte opp med at jeg våkna i det jeg holdte på å dette it av senga
![]()
Hadde seppards pieHva skal dere ha til middag i dag?
Ja veldigDet begrenser seg når man jobber ja![]()
Kan jeg tenke megDet smakte herlig![]()
Hvorfor det?Ååååh kjenner jeg blir så irritert på nav
Gubben som er arbeidsledig og mottar dagpenger er i pappapermen din nå. Får beskjed når han søker om perm at han ikke trenger å gjøre noe idht dagpengene og disse skal starte automatisk opp igjen etter permisjonen så sant han ikke har fått jobb. Så prater han med en på nav i tlf om noe annet og hun sier han må søke om dagpenger igjen og det er 3 ukers behandlingstid. Da må han søke ila denne uken for at vi skal slippe å gå de ukene uten at han mottar pengerHvorfor det?
Aha skjønner. De er aldri enige på nav ...Gubben som er arbeidsledig og mottar dagpenger er i pappapermen din nå. Får beskjed når han søker om perm at han ikke trenger å gjøre noe idht dagpengene og disse skal starte automatisk opp igjen etter permisjonen så sant han ikke har fått jobb. Så prater han med en på nav i tlf om noe annet og hun sier han må søke om dagpenger igjen og det er 3 ukers behandlingstid. Da må han søke ila denne uken for at vi skal slippe å gå de ukene uten at han mottar penger