nei egentlig ikke.. bare sy alt sammenJaa, dette går bra
Hihi, mye igjen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei egentlig ikke.. bare sy alt sammenJaa, dette går bra
Hihi, mye igjen?![]()
gleder meg til å se bilde av den danei egentlig ikke.. bare sy alt sammen![]()
Uff da. Fortsatt god bedringNja, litt mer redusert nå, og temp rett oppunder 39...
Klemmer i fleng til deg snuppaDritt dag!Jeg har i grunn tannlegeskrekk, og i helgen har jeg psyket meg opp til tannlege time i dag.
Så kommer jeg bort.. Også har de rota med timene.. Så de hadde satt meg opp i morgen. Men da kan jo ikke jeg
Så nå har jeg gått å gruet meg til ingen nytte. Også må jeg gru meg igjen når jeg får ny time![]()
Ja det håper jeg ogsåHåper det ordner seg nå da.
Ut av senga faktiskHihi. Kjenner meg igjen i den. Inatt knødde hun meg halvveis ut av senga :O
Jaa. Av innstinkt flytter jeg meg når hun presser seg mot megUt av senga faktiskhoho nei her er det heller mannen som blir knødd ut av senga å jeg ligger pressa opp mot veggen
![]()
Her blir fet hviltløksmarinert kyllingfilet med salat og risHva skal dere ha til middag i dag?
Hørtes godt utHer blir fet hviltløksmarinert kyllingfilet med salat og risenn du?
ja hun som har stoffetÅåh da må jeg spørre henne![]()
så flink30 days shred gjennomført for i dag!
deilig daStartet med middagen, nå skal jeg straks hoppe i dusjen.
å nei ! Den er kjip ! Da kunne du jo vært med meg i dagDritt dag!Jeg har i grunn tannlegeskrekk, og i helgen har jeg psyket meg opp til tannlege time i dag.
Så kommer jeg bort.. Også har de rota med timene.. Så de hadde satt meg opp i morgen. Men da kan jo ikke jeg
Så nå har jeg gått å gruet meg til ingen nytte. Også må jeg gru meg igjen når jeg får ny time![]()
ja det burde duJeg må jo detMen det går nok bra
Null problemminner meg på at jeg må bli ferdig med den
![]()
Her blir det laks som er marinert i hvitvin, krydder og olje, og pasta med fløte og brokkoliHva skal dere ha til middag i dag?
Hvor har du vært?Da er jeg tilbake![]()
Jepp jepp.ja hun som har stoffetjeg så du ordna det
så flinkvar det hardt ?
deilig da![]()
å nei ! Den er kjip ! Da kunne du jo vært med meg i dag![]()
ja det burde du
Her blir det laks som er marinert i hvitvin, krydder og olje, og pasta med fløte og brokkoli
Hvilken suppe?Hørtes godt ut
Er suppedag her ....
Tomatsuppe tror jegHvilken suppe?
Det er godt daTomatsuppe tror jeg
vært hos en venninne på treffHvor har du vært?
Venter spent nåJepp jepp.![]()
Jeg gjør detvært hos en venninne på treff
Venter spent nå![]()
Hehe gleder meg til å se den ferdigJeg gjør det![]()