Skravletråd januar

Dritt dag! :( Jeg har i grunn tannlegeskrekk, og i helgen har jeg psyket meg opp til tannlege time i dag.
Så kommer jeg bort.. Også har de rota med timene.. Så de hadde satt meg opp i morgen. Men da kan jo ikke jeg :(
Så nå har jeg gått å gruet meg til ingen nytte. Også må jeg gru meg igjen når jeg får ny time :(
Klemmer i fleng til deg snuppa

Ut av senga faktisk :o hoho nei her er det heller mannen som blir knødd ut av senga å jeg ligger pressa opp mot veggen :p
Jaa. Av innstinkt flytter jeg meg når hun presser seg mot meg :p så endte opp med at jeg våkna i det jeg holdte på å dette it av senga :p

Ååh da må jeg spørre henne :D
ja hun som har stoffet :P jeg så du ordna det
30 days shred gjennomført for i dag!
så flink :D var det hardt ?
Startet med middagen, nå skal jeg straks hoppe i dusjen.
deilig da :)
Dritt dag! :( Jeg har i grunn tannlegeskrekk, og i helgen har jeg psyket meg opp til tannlege time i dag.
Så kommer jeg bort.. Også har de rota med timene.. Så de hadde satt meg opp i morgen. Men da kan jo ikke jeg :(
Så nå har jeg gått å gruet meg til ingen nytte. Også må jeg gru meg igjen når jeg får ny time :(
å nei ! Den er kjip ! Da kunne du jo vært med meg i dag :P
Jeg må jo det :P Men det går nok bra ;)

Null problem ;) minner meg på at jeg må bli ferdig med den :oops:
ja det burde du :)
Hva skal dere ha til middag i dag?
Her blir det laks som er marinert i hvitvin, krydder og olje, og pasta med fløte og brokkoli

ja hun som har stoffet :P jeg så du ordna det
så flink :D var det hardt ?
deilig da :)
å nei ! Den er kjip ! Da kunne du jo vært med meg i dag :P
ja det burde du :)

Her blir det laks som er marinert i hvitvin, krydder og olje, og pasta med fløte og brokkoli
Jepp jepp. ;)

Back
Topp