Jeg gleder megOh yes , klart det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder megOh yes , klart det
Takk takkGod bedring til frøkna![]()
![]()
Har ikke ovn vi men savnet er stortJeg sitter under teppet med fyr i ovnen, det er 27 grader på andre enden av stua![]()
Er egentlig ikke kald, vil bare ha det skikkelig varmt![]()
Det gjør jeg ogsåJeg gleder meg![]()
Treningsviljen er vondHvilken vilje er vond?
Hvordan går det med foten til kengubarnet forresten?
Håper på seier i dag ogsåDet gjør jeg også![]()
Da skal vi snart ut til legen for crphåper den er bra!
Hihi, ja den viljen ;-)Treningsviljen er vond
Han klarte å gå noen skritt i dag![]()
Hihi, mens du er hodeputen ja? her elsker hun å lugge meg hardt mens jeg sover :O jeg som er så hårsår!Vi prøver å ikke ta henne inn i sengen før tidlig på morgenen, men så har jeg en samboer som syns det er så koselig å bli sparket på mens han sover![]()
Absolutt. Nok energi til at det ble litt over en time trilletur nettoppDet var nok deilig
Hoho, skikkelig energibuntTakk takk
Men hadde det ikke vært for feberen hadde jeg ikke skjønt at hun var syk![]()
For her går det i hundre, og hun kan ikke skjønne hvorfor hun ikke kunne være i bhg i dag![]()
Ja det gjør vi vel alleHåper på seier i dag også![]()
Det hørtes deilig ut, så flink du erAbsolutt. Nok energi til at det ble litt over en time trilletur nettopp
Var godt å komme seg ut.Det hørtes deilig ut, så flink du er
Jeg er hodeputeHihi, mens du er hodeputen ja? her elsker hun å lugge meg hardt mens jeg sover :O jeg som er så hårsår!
Nei vi droppet det siden han da klarte å gå litt i dagHihi, ja den viljen ;-)
Hurra for noen skritt :-D
Har dere vært hos legen igjen?
Hihi. Kjenner meg igjen i den. Inatt knødde hun meg halvveis ut av senga :OJeg er hodeputeikke alltid så gøy
![]()
Hehe, høres ut som meg, for jeg klarer ikke å gjøre kun en ting i gangenDet er det greieste. Men er blitt sånn at jeg nesten ikke kan se tv en kveld uten strikkinga i hånda![]()