Så bra!!Hurra for kengubarnet som klarte å gå litt på foten i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!Hurra for kengubarnet som klarte å gå litt på foten i dag![]()
DrittNatta var grei. Fra 22-02 hadde vi maraton mellom sengene. Smokk inn, smokk ut, smokk, nei flaske, så smokk![]()
Etter det roet det seg ned. Så tok samboer henne over i vår seng rett før han skulle gå![]()
Hva med deres?
Har ikke lyst å dele stoffbilde om du har? Alltid ute etter inspirasjonja jeg vetden blir sikkert kjempefin
![]()
Ja det er alltid like morro
Ble vel en times søvnDet er nok lurt
Ble vel en times søvn nåDet er bra![]()
Jeg sitter under teppet med fyr i ovnen, det er 27 grader på andre enden av stuaEr blitt slikkelig frysen av meg
Off! Jeg blir så svett av å løpe mellom sengeneDrittlinnea holdt meg våken, gubben holdt meg våken med snorkinga. Og ble vel totalt 2 timer kanskje?
Babyboots er jo tv strikkAkkurat, den er minst like enkel som babyboots![]()
stakkars lilleInnom fra sofaen.
Syk frøken i dag, og det betyr en ekstra hjemmedag på mor ;-)
hehe ja okeiMelder seg inn på ett treningssenter![]()
det er no drit det syndromet derHar vondt i viljen min kjenner jeg i dag
Mirelle har detHar ikke lyst å dele stoffbilde om du har? Alltid ute etter inspirasjon![]()
Akkurat, sånn er denne bodyen ogsåBabyboots er jo tv strikk![]()
Det er det greieste. Men er blitt sånn at jeg nesten ikke kan se tv en kveld uten strikkinga i håndaAkkurat, sånn er denne bodyen ogsåjeg strikker forøvrig bare ting jeg kan gjøre mens jeg gjør noe annet
![]()
Ååh da må jeg spørre hennestakkars lille![]()
hehe ja okeidet har jeg gjort heldigvis
det er no drit det syndromet der
Mirelle har det![]()
Derfor er hun mellom oss hele natta. Ellers henger jeg over sengaOff! Jeg blir så svett av å løpe mellom sengenemannen ropte "Jennie daa"
![]()
Så starta jeg dagen med å neeesten farge taekwondo drakten hans rosahoho det hadde blitt populært
![]()
God bedring til frøknaInnom fra sofaen.
Syk frøken i dag, og det betyr en ekstra hjemmedag på mor ;-)
Vi prøver å ikke ta henne inn i sengen før tidlig på morgenen, men så har jeg en samboer som syns det er så koselig å bli sparket på mens han soverDerfor er hun mellom oss hele natta. Ellers henger jeg over senga![]()
Håhhå, ser han for meg.. trenern i rosa drakthahaha
Oh yes , klart detFlere som skal se håndball i dag?![]()
Det var nok deiligBle vel en times søvn![]()
Hvilken vilje er vond?Har vondt i viljen min kjenner jeg i dag