Så flink du e30 days shred gjennomført for i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du e30 days shred gjennomført for i dag!
Ja, det skjønner jeg. Jeg er veldig glad i vårHar ikke ovn vi men savnet er stort
TakkSå flink du e![]()
Hva skal dere ha?Startet med middagen, nå skal jeg straks hoppe i dusjen.
Så godt å høre! hurra!Hurra for kengubarnet som klarte å gå litt på foten i dag![]()
Nja, litt mer redusert nå, og temp rett oppunder 39...Hoho, skikkelig energibunt![]()
Håper det ordner seg nå da.Nei vi droppet det siden han da klarte å gå litt i dag
På tur ned eller opp?Nja, litt mer redusert nå, og temp rett oppunder 39...
Kan jeg forståJa, det skjønner jeg. Jeg er veldig glad i vår![]()
Hihi. Nei jeg føler jeg kasta bort tida når jeg kan gjøre flere ting på en gangHehe, høres ut som meg, for jeg klarer ikke å gjøre kun en ting i gangen![]()
Opp... Var 38.5 ca til morran...På tur ned eller opp?
Random quote: duu. Hope91 nevnte du hadde bilde av stoffet du skulle lage vognpose av. Lyst å dele bilde? Alltid ute etter inspirasjon og nye stofferSå godt å høre! hurra!
Ååh :/ håper den går andre veien snart.Opp... Var 38.5 ca til morran...
skal ta bilde av det etterpåRandom quote: duu. Hope91 nevnte du hadde bilde av stoffet du skulle lage vognpose av. Lyst å dele bilde? Alltid ute etter inspirasjon og nye stoffer![]()
ÅneeiDritt dag!Jeg har i grunn tannlegeskrekk, og i helgen har jeg psyket meg opp til tannlege time i dag.
Så kommer jeg bort.. Også har de rota med timene.. Så de hadde satt meg opp i morgen. Men da kan jo ikke jeg
Så nå har jeg gått å gruet meg til ingen nytte. Også må jeg gru meg igjen når jeg får ny time![]()
Wohoo, takkskal ta bilde av det etterpå![]()
Jeg må jo detÅneei![]()
men dette gå bra Mirell♡ har du mota deg opp en gang, så klarer du det igjen!!
![]()
Null problemWohoo, takk♡
Jaa, dette går braJeg må jo detMen det går nok bra
Null problemminner meg på at jeg må bli ferdig med den
![]()