Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
velkomstgave? har jeg aldri hørt om..Heisann! Det begynner å bli en stund siden jeg meldte meg inn her, men da jeg opprettet brukeren valgte jeg å ikke motta velkomstgaven siden jeg ikke var gravid. Er det noen her som vet om man fortsatt kan få velkomstgaven i ettertid?![]()
Det er vel ikke noe velkomstgave sånn sett.. men du kan være med i trekningen av premier..Når man oppretter bruker på BV![]()
aha.. godbok pakken...Nei, det var ikke det jeg tenkte på.. Jeg fikk tilbud om en velkomstpakke når jeg opprettetbruker på BV, gjennom Sandviks eller noe.
aha.. godbok pakken...
Da ligger den i så fall på "mine sider" på sandviks.no
ikke nøyaktig.. Men det ligger inne på mine sider på sandviks.noVet du hvor?
i så fall vet jeg ikke. kan ikke huske å ha sett den der.Lurer på om det kan være denne jeg tenkte på![]()
Hmmm, aldri hørt om. Men de pakkene finnes ikke lenger.Lurer på om det kan være denne jeg tenkte på![]()
Hmmm, aldri hørt om. Men de pakkene finnes ikke lenger.![]()
Jeg hentet den vitus-pakken i 2014, men i år er den ikke å oppdrive. Fikk beskjed på apoteket at de sluttet med den. Men er du gravid så er den andre fine pakker du kan få gratis.Åja, den var i 2015 heftet jeg "fikk" når jeg meldte meg inn her, så trodde det fortsatt var aktuelt![]()
Jeg hentet den vitus-pakken i 2014, men i år er den ikke å oppdrive. Fikk beskjed på apoteket at de sluttet med den. Men er du gravid så er den andre fine pakker du kan få gratis.![]()