Velkomstgaven?

Tufsla

Forelsket i forumet
Heisann! Det begynner å bli en stund siden jeg meldte meg inn her, men da jeg opprettet brukeren valgte jeg å ikke motta velkomstgaven siden jeg ikke var gravid. Er det noen her som vet om man fortsatt kan få velkomstgaven i ettertid? :-)

Heisann! Det begynner å bli en stund siden jeg meldte meg inn her, men da jeg opprettet brukeren valgte jeg å ikke motta velkomstgaven siden jeg ikke var gravid. Er det noen her som vet om man fortsatt kan få velkomstgaven i ettertid? :)
velkomstgave? har jeg aldri hørt om..

Når man oppretter bruker på BV :-)

Nei, det var ikke det jeg tenkte på.. Jeg fikk tilbud om en velkomstpakke når jeg opprettetbruker på BV, gjennom Sandviks eller noe.

Nei, det var ikke det jeg tenkte på.. Jeg fikk tilbud om en velkomstpakke når jeg opprettetbruker på BV, gjennom Sandviks eller noe.
aha.. godbok pakken...
Da ligger den i så fall på "mine sider" på sandviks.no

Lurer på om det kan være denne jeg tenkte på :-P

Vedlegg

• 1453677334533.jpg
    1453677334533.jpg
    66,8 KB · Visninger: 83
Hmmm, aldri hørt om. Men de pakkene finnes ikke lenger. ;)

Åja, den var i 2015 heftet jeg "fikk" når jeg meldte meg inn her, så trodde det fortsatt var aktuelt :-P

Åja, den var i 2015 heftet jeg "fikk" når jeg meldte meg inn her, så trodde det fortsatt var aktuelt :-P
Jeg hentet den vitus-pakken i 2014, men i år er den ikke å oppdrive. Fikk beskjed på apoteket at de sluttet med den. Men er du gravid så er den andre fine pakker du kan få gratis. :)

Jeg hentet den vitus-pakken i 2014, men i år er den ikke å oppdrive. Fikk beskjed på apoteket at de sluttet med den. Men er du gravid så er den andre fine pakker du kan få gratis. :)

Ah :-) Nei, er ikke gravid, men tenkte det var kjekt å vite på forhånd :-)

Back
Topp