Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

CD 12.
Nok en dag med sirkel på testen, kan den ikke bare få et smilefjes da?? Det er farlig å teste, for man blir så utålmodig! Hrmf..

I går kveld snakket vi om barn igjen. Samboeren har nemlig mulighet i desember for å nå et vist antall kamper i sin idrett som kvalifiserer til gullklokke, men de kampene går i utlandet og når jeg da sa at mulighetene for at han kanskje ikke får det i desember, sperret han øynene opp og så på meg før han sa "er det desemberbaby vi prøver på nå"? Haha.. Jeg så frykten stod i øynene hans og pinte han litt før jeg sa oktoberbaby. Da slappet han litt av, før han sa at vi måtte ha sengekos hver dag i en uke framover for nå MÅTTE det gå:hilarious: Må le, han er jo fin. Skal helst ha både baby og gullklokke, så nå må vi henge i.. Deilig at han nå er så gira på barn i hvert fall, så får vi se hva denne måneden har å by på :happy:

Last edited:
CD 12.
Nok en dag med sirkel på testen, kan den ikke bare få et smilefjes da?? Det er farlig å teste, for man blir så utålmodig! Hrmf..

I går kveld snakket vi om barn igjen. Samboeren har nemlig mulighet i desember for å nå et vist antall kamper i sin idrett som kvalifiserer til gullklokke, men de kampene går i utlandet og når jeg da sa at mulighetene for at han kanskje ikke får det i desember, sperret han øynene opp og så på meg før han sa "er det desemberbaby vi prøver på nå"? Haha.. Jeg så frykten stod i øynene hans og pinte han litt før jeg sa oktoberbaby. Da slappet han litt av, før han sa at vi måtte ha sengekos hver dag i en uke framover for nå MÅTTE det gå:hilarious: Må le, han er jo fin. Skal helst ha både baby og gullklokke, så nå må vi henge i.. Deilig at han nå er så gira på barn i hvert fall, så får vi se hva denne måneden har å by på :happy:
Huff, ja. Blir kjempe utålmodig av det! :D
Så spennende med gullklokkekamper! Hva er det han driver med?
Får håpe spira sitter nå da, så babyen har kommet i god tid før han drar:)
Lykke til!

CD 14 og testene er fortsatt negative. Kjenner jeg blir sur, skal forrige måned gjenta seg? At jeg ikke klarer å finne el? Syklusene mine har jo vært forholdsvis stabile de siste 4mnd i hvert fall og har sett slik ut:

Oktober: 26 dager (provera)
November: 27 dager
Desember: 26 dager
Januar: 26 dager

Har nå testet siden CD 8 og enda ikke hatt smilefjes. I desember hadde jeg stigning først på cd15, men selv da var den ikke sterk nok til å egentlig være positiv og ble negativ etterpå. Føler cb dobbel var bortkastede penger. Burde vel hatt positiv test nå mtp syklusen?? For man har vel eggløsning så lenge mensen kommer??

Blinkende smilefjes nå på formiddagen! Hurra!! :happy: Jeg må slutte å være så utålmodig!

Blinkende smilefjes nå på formiddagen! Hurra!! :happy: Jeg må slutte å være så utålmodig!
Jippi! Da er fast smilefjes rett rundt hjørnet:)
Ja, hadde det ikke vært deilig om man bare kunne skru av utålmodigheten? :p

Jippi! Da er fast smilefjes rett rundt hjørnet:)
Ja, hadde det ikke vært deilig om man bare kunne skru av utålmodigheten? :p
Det hadde vært helt magisk faktisk! Jeg sliter med dårlig tålmodighet når det kommer til alt egentlig. Helt krise når jeg kjører bil. Haha.. Kø er mao ikke noe for meg, eller negative el-tester:p

Det hadde vært helt magisk faktisk! Jeg sliter med dårlig tålmodighet når det kommer til alt egentlig. Helt krise når jeg kjører bil. Haha.. Kø er mao ikke noe for meg, eller negative el-tester:p
Kjenner meg så absolutt igjen! Har ofte lyst til å klikke på folk som går for sakte og flere i bredden på fortauet så jeg ikke kommer forbi:p

Når det eneste du tenker på i bilen på vei hjem fra jobb, er hvor fantastisk kjæresten din er og hvor ufattelig glad du er i han:Heartblue Gledet meg helt vilt til å se han og Gud så deilig det var når han kom hjem:joyful:
Det er en sånn dag i dag. Følelsene herjer i kroppen min. Er så deilig!:D

Så var helgen her igjen og jeg har endelig satt rumpa i sofaen etter jobb og vask av hus. Begge peisene er i full sving og lager en behagelig varme, sammen med lysene som er tent.
Mens jeg nå sitter her og venter på at kjæresten skal komme hjem, så svinger tankene fra hva for noen blomster jeg skal kjøpe til vinduene, til hva vi skal kose oss med av mat i kveld og videre til den murrende følelsen jeg har i magen. Er det noe på gang eller er det bare ønsker? :confused:

I morgen er det full rulle igjen. Jeg skal spille kamp og kjæresten skal spille kamp, før vi skal på spillekveld med gode venner på kvelden. Der vil det nok bli litt vin og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre selv. Hmm.. Tankene skal i hvert fall prøve og legges igjen her hjemme. Lettere sagt enn gjort men:p

Ønsker dere alle en deilig og avslappende helg:happy:

Helgen er over og jeg avslutter den med å være i dårlig humør. Hatt mye murringer og rare følelser i magen, men tar meg selv i å kjenne alt for mye etter. Det gir meg håp, håp jeg ikke vil ha for da blir skuffelsen så stor når den for 6 gang viser negativt.

Merker at jeg er på vei ned den mørke stien jeg var på vei ned pp3. Samtidig så skammer jeg meg, for jeg skal ikke klage på 6mnd når det er så mange andre som sliter og har prøvd mye lenger. Skulle ønske jeg hadde den samme styrken.

Jeg Kan tidligst teste til helgen, men frister ikke å gjøre det heller nå. Vil bare at mensen skal komme og få det overstått. Lei prøving...

Beklager syteinnlegget... Må få det ut et sted bare..

Helgen er over og jeg avslutter den med å være i dårlig humør. Hatt mye murringer og rare følelser i magen, men tar meg selv i å kjenne alt for mye etter. Det gir meg håp, håp jeg ikke vil ha for da blir skuffelsen så stor når den for 6 gang viser negativt.

Merker at jeg er på vei ned den mørke stien jeg var på vei ned pp3. Samtidig så skammer jeg meg, for jeg skal ikke klage på 6mnd når det er så mange andre som sliter og har prøvd mye lenger. Skulle ønske jeg hadde den samme styrken.

Jeg Kan tidligst teste til helgen, men frister ikke å gjøre det heller nå. Vil bare at mensen skal komme og få det overstått. Lei prøving...

Beklager syteinnlegget... Må få det ut et sted bare..
Litt syting må være lov! Jeg har full forståelse for at man blir skuffa, selv om det "bare" har gått 6pp'er... Ble kjempeskuffa og gikk rett i kjelleren selv jeg når det ikke funka på første forsøk etter sa'en:p
Men jeg har troa på at det bare er pessimismen som har slått inn hos deg og at det er nettopp nå når du alt har gitt opp at det faktisk blir spire❤️
Hold motet oppe!

Litt syting må være lov! Jeg har full forståelse for at man blir skuffa, selv om det "bare" har gått 6pp'er... Ble kjempeskuffa og gikk rett i kjelleren selv jeg når det ikke funka på første forsøk etter sa'en:p
Men jeg har troa på at det bare er pessimismen som har slått inn hos deg og at det er nettopp nå når du alt har gitt opp at det faktisk blir spire❤️
Hold motet oppe!
Den som venter får se. Er nok litt med det at jeg har tilbragt hele dagen med en baby på 7mnd og bestevenninna mi har termin om tre dager som gjør meg utålmodig og lei meg. Ønsket er jo så stort. Blir fort mørkt da.. Godt å vite at noen holder motet oppe for meg :)

Den som venter får se. Er nok litt med det at jeg har tilbragt hele dagen med en baby på 7mnd og bestevenninna mi har termin om tre dager som gjør meg utålmodig og lei meg. Ønsket er jo så stort. Blir fort mørkt da.. Godt å vite at noen holder motet oppe for meg :)

Veldig enig med Bolla86 :) Det er fullt forståelig at du mister motet og blir dritlei, spesielt når de rundt deg er gravide eller har baby. Det blir ikke mindre sårt av det! Men det er ikke uvanlig at det skjer ting når man minst venter det <3 Krysser alt jeg kan :)

Da skjønner jeg godt at du blir litt nedfor... Håper du får ønsket ditt oppfylt nå❤️
Jeg krysser ihvertfall alt jeg krysse kan for deg!

Veldig enig med Bolla86 :) Det er fullt forståelig at du mister motet og blir dritlei, spesielt når de rundt deg er gravide eller har baby. Det blir ikke mindre sårt av det! Men det er ikke uvanlig at det skjer ting når man minst venter det <3 Krysser alt jeg kan :)
Takk for gode ord!<3 Sitter her og trøstespiser popcorn nå. Har hatt en prat med kjæresten og. Han er flink til å være optimist, så han prøver så godt han kan å få meg over på positive tanker, sammen med dere godinger <3

Og der begynte jeg å spotte.. Så tidlig har jeg aldri spottet før og får jeg mensen nå, så er den en uke for tidlig ute, dvs en syklus på 20-21 dager.. Aldri hatt så kort syklus før.. Fatter ingenting. Hater det her!!

Og der begynte jeg å spotte.. Så tidlig har jeg aldri spottet før og får jeg mensen nå, så er den en uke for tidlig ute, dvs en syklus på 20-21 dager.. Aldri hatt så kort syklus før.. Fatter ingenting. Hater det her!!
Kan det være det er en festeblødning??:) Er jo veldig tidlig om tr skal komme nå...

Det
Kan det være det er en festeblødning??:) Er jo veldig tidlig om tr skal komme nå...
Tviler. Det er mye mer i dag, så tr er garantert rett rundt hjørnet :(

Og der kom tr... Det vil si en lutealfase på 4 dager.. Hater kroppen min!

Har ny legetime 9 februar om de ikke får noen avbestillinger denne uka. Lurer på hva som kommer ut av den...

Back
Topp