Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Så deilig da! Den sitter garantert hele veien nå vet du, jeg har trua ;) Hva for en termindato har du? Tror jeg har spurt om det før, men gullfiskminnet mitt har glemt det:hilarious:
Takk for det:)
Termin spriker fra 9-12 oktober avhengig av hvor jeg sjekker. Så jeg holder meg til å ha termin på 30-års dagen min 9/10 til oul;)

Det var en unik opplevelse, hjertet slo og UL viste nøyaktig 8 uker den dagen <3
For en deilig følelse det må ha vært! Nå er det bare å glede seg til uke 13!<3 Det blir vel i påsken at du er ferdig med første trimester da?

Å
Takk for det:)
Termin spriker fra 9-12 oktober avhengig av hvor jeg sjekker. Så jeg holder meg til å ha termin på 30-års dagen min 9/10 til oul;)
Åh! Tenk så moro om du får på bursdagen din da! :happy: Verdens beste 30-års gave<3
Selv kjente jeg litt på den følelsen her om dagen, at jeg fyller 30 neste år og det kanskje klaffer for oss. Drømmen var alltid to før fylte 30, men det slapp jeg gitt:sour:

For en deilig følelse det må ha vært! Nå er det bare å glede seg til uke 13!<3 Det blir vel i påsken at du er ferdig med første trimester da?

Rett før påske :) Ja jeg trodde ikke på at det var liv før jeg såg det, så da fikk jeg senket skuldrene litt :)

Å

Åh! Tenk så moro om du får på bursdagen din da! :happy: Verdens beste 30-års gave<3
Selv kjente jeg litt på den følelsen her om dagen, at jeg fyller 30 neste år og det kanskje klaffer for oss. Drømmen var alltid to før fylte 30, men det slapp jeg gitt:sour:
Ja, det hadde vært den beste bursdagsgaven❤️ Spørs om minien hadde synes det var like stas å ha bursdag på samme dag som mamman da..:p
Jeg skulle etter planen jeg la som yngre være ferdig med å få barn før jeg ble 30. Så det blir spennende å se om jeg i det minste rekker å få en:p

Ja, det hadde vært den beste bursdagsgaven❤️ Spørs om minien hadde synes det var like stas å ha bursdag på samme dag som mamman da..:p
Jeg skulle etter planen jeg la som yngre være ferdig med å få barn før jeg ble 30. Så det blir spennende å se om jeg i det minste rekker å få en:p

Det rekker du fint ;) Om den kommer noen dager etter, så er det ho fortsatt i det året du er 30!
Følger spent med på deg videre <3

Venter nå bare på at tanta skal melde sin ankomst, så jeg kan komme igang med provera og pergotime. Tenker at avgjørelsen på om jeg skal ha en pausemåned eller ei i mellom, får jeg ta når den tid kommer. Først får jeg se om kroppen min reagerer på det som tilsettes :) Er i hvert fall klar nå og har funnet litt nytt mot :)

Herlig! Fortsetter å sende lykkeønskninger <3

Tusen takk <3

Venter nå bare på at tanta skal melde sin ankomst, så jeg kan komme igang med provera og pergotime. Tenker at avgjørelsen på om jeg skal ha en pausemåned eller ei i mellom, får jeg ta når den tid kommer. Først får jeg se om kroppen min reagerer på det som tilsettes :) Er i hvert fall klar nå og har funnet litt nytt mot :)

Så godt at du har funnet litt mot igjen :) Nå skal provera og pergotime gjøre susen sammen med masse babystøv når dere bestemmer dere for å prøve igjen <3

Så godt å høre at du har fått opp motet igjen❤️
Masse lykke til med provera og pergo. Håper det gjør susen og at spira sitter før du aner det:)

Så godt å høre at du har fått opp motet igjen❤️
Masse lykke til med provera og pergo. Håper det gjør susen og at spira sitter før du aner det:)
Tusen takk <3

Så godt at du har funnet litt mot igjen :) Nå skal provera og pergotime gjøre susen sammen med masse babystøv når dere bestemmer dere for å prøve igjen <3
Tusen takk, jenter❤️

Går bare og venter på tr nå, men når man vil ho skal komme, så utsetter ho alltid besøket :/

Solen skinner og jeg sitter her i sengen og hører fuglene kvitrer utenfor. Gud så godt det er med en liten vinterferie nå. Kjenner at kroppen og ikke minst hodet har godt av et lite pust i bakken:joyful:

Har ført opp syklusene mine siden jeg sluttet på pilla i 2014, men setter kun opp for de ulike pp'ene mine her, i tilfelle mobilen tar kvelden. Greit å ha oversikten, så jeg kan se hva pergokuren evt gjør med syklusen. Til ikke å ha eggløsning har den vært stabil det siste halvåret, men før det var jeg oppe i 35-36 dagers sykluser, så provera har gjort noe her tror jeg. Men skummelt at jeg i dag er cd29.. Kanskje jeg er i ferd med å falle tilbake til gammel syklus?

Pp1: 25.07-21.08 --> 27 dager
Pp2: 21.08-20.09 --> 30 dager
Pp3: 20.09-16.10 --> 26 dager
Pp4: 16.10-12.11 --> 27 dager (provera)
Pp5: 12.11-08.12 --> 26 dager (provera)
Pp6: 08.12-03.01 --> 26 dager
Pp7: 03.01-25.01 --> 22 dager
Pp8: 25.01- 26.02 --> 32 dager
Pp9: 26.02 - (provera+pergo)

Last edited:
Kjenner endelig tegn til at tanta er på vei! Hadde ikke trodd at gleden over å få besøk av henne skulle bli så stor når man prøver men:p

Kjenner endelig tegn til at tanta er på vei! Hadde ikke trodd at gleden over å få besøk av henne skulle bli så stor når man prøver men:p
Man få finne gleder der man kan i sånne stressende situasjoner som prøving:)
Håper hun kommer snart og at denne ene litt lange syklusen blir unntaket som bekrefter reglen om at syklusene dine nå er ganske jevne og ikke så lange;)

Man få finne gleder der man kan i sånne stressende situasjoner som prøving:)
Håper hun kommer snart og at denne ene litt lange syklusen blir unntaket som bekrefter reglen om at syklusene dine nå er ganske jevne og ikke så lange;)
Det er helt sant. Jeg må bare prøve å finne positive ting og få hodet i andre baner og det går bedre og bedre. Klart, jeg får meg nok en knekk igjen om ikke pergoen funker, men det får jeg ta da. Nå skal jeg prøve å være glad :) Vært lei meg lenge nok nå. Så satser vi som du sier på unntaket❤️

Det er helt sant. Jeg må bare prøve å finne positive ting og få hodet i andre baner og det går bedre og bedre. Klart, jeg får meg nok en knekk igjen om ikke pergoen funker, men det får jeg ta da. Nå skal jeg prøve å være glad :) Vært lei meg lenge nok nå. Så satser vi som du sier på unntaket❤️
Så bra, det beste er å være glad:)
Jeg krysser ihvertfall alt jeg har for at neste pergokur gjør susen! Og håper du får en spire og glede deg over om ikke så lenge:)

Så bra, det beste er å være glad:)
Jeg krysser ihvertfall alt jeg har for at neste pergokur gjør susen! Og håper du får en spire og glede deg over om ikke så lenge:)
Tusen takk, gode du❤️ håper formen din kommer seg snart også! Kan tenke meg det er slitsomt å ha det sånn du har det om dagen:wacky:

Cd32 i dag.. Tror jeg er 8 eller 9dpo. Hadde lovet å ikke teste før til helgen, røk på nå.. Ved første øyekast synes jeg den var blenda, men så kunne jeg skimte noe. Men den ser mer grå enn rosa ut, så er nok skygge. Første gang jeg har fått antydning til noe da i hvert fall :) Ingen symptomer da, annet enn murring, som jeg er ganske sikker på at er tanta..

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    244,8 KB · Visninger: 33
Last edited:
Back
Topp