Vi som bruker CBFM ;) !

Men det skal jo kunne gå ann og teste? Dårlig greier..

Ja mein jo æ også, står ikke så mye i bruksanvisninga heller. Står bare at om M symbolet blinker i flere dager etter forventet mens så kan du være gravid. Men står liksom ikke en dritt om når du kan test me graviditetstest igjen. RART

Ja mein jo æ også, står ikke så mye i bruksanvisninga heller. Står bare at om M symbolet blinker i flere dager etter forventet mens så kan du være gravid. Men står liksom ikke en dritt om når du kan test me graviditetstest igjen. RART

Jeg testet 2 dager før ikm på monitoren.. Tror den sa fjern testen, men så stappet jeg den inn igjen og det gikk greit så lenge det var i min oppsatte testperiode :-) Husk å ta den med hvit innpakning og ikke den lilla! Hehe.. Kan ikke huske det var noe symbol hos meg :-s

http://no.clearblue.com/egglosningstester/advanced-fertilitetsmonitor/graviditetstester

Ifølge denne så kan æ ikke bruk graviditets testa i monitorn :O Æ e sjokkert, va overhode ikke det dem sa på apoteket da æ kjøpte den. Dem sku ha SKAMMA sæ. Lur folk på den måten.
Får se om æ klar samle sammen 200 kr og få kjøpt mæ en digital på mandagen :D Klar jo ikke vent så alt før lenge me å ta en til test :P hehe. *lykkerus*

http://no.clearblue.com/egglosningstester/advanced-fertilitetsmonitor/graviditetstester

Ifølge denne så kan æ ikke bruk graviditets testa i monitorn :O Æ e sjokkert, va overhode ikke det dem sa på apoteket da æ kjøpte den. Dem sku ha SKAMMA sæ. Lur folk på den måten.
Får se om æ klar samle sammen 200 kr og få kjøpt mæ en digital på mandagen :D Klar jo ikke vent så alt før lenge me å ta en til test :P hehe. *lykkerus*
Åhh.. Jeg har advanced.. :( Kjenner ikke den andre..:(

Får se om æ klar samle sammen 200 kr og få kjøpt mæ en digital på mandagen :D Klar jo ikke vent så alt før lenge me å ta en til test :p hehe. *lykkerus*

Det er kun advanced versjonen som tar gtester. El-tester (lilla) og g-tester (hvit) er i samme pk som hører til advanced. Har du den andre versjonen og kjøpt advanced tester?

Vedlegg

• image.png
    image.png
    635,6 KB · Visninger: 66
Det er kun advanced versjonen som tar gtester. El-tester (lilla) og g-tester (hvit) er i samme pk som hører til advanced. Har du den andre versjonen og kjøpt advanced tester?

Japp fant det ut, har den som æ linka her istad :P såe da får æ heller dra på apoteket imorra tidlig og kjøp en digital uke ting :P såe får æ legg ut da <3 Mene skulle jo tru det stemmer uansett me tanken på den andre testen æ laut her :D

Man får ikke kjøpt tester til den gamle lengre. Jeg har den gamle men må kjøpe advaced-tester. Får da ikke brukt graviditetstestene...

Synd det e så tåpelig dem sir noe anna på apoteket og at dem ikke opplyste at dette va en gammel versjon da :/ sure pænga syns nu æ

Back
Topp