Beste ammepute?

Sist hadde jeg en sånn vanlig med kuler inni. Men den var kjempe dårlig.
Denne gang har jeg kjøpt meg my breast friend fra barnashus og gleder meg til å prøve den. Er ganske lik cozyfox sin.
 
Bare tull!! Bruk armene
Det er ikke alle som kan "bruke armene" :) Jeg hadde brukket halebeinet og kunne ikke variere sittestillingen de første ukene. Da var en ammepute god å ha, så jeg kunne variere ammingen likevel. Det varierer hva man har behov for :)
 
http://www.bbhugme.no/#intro

Kjøpte denne for noen mnd tilbake, for å avlaste bekkenet og magen om natten. Elsker den!
Vi får se hvordan den duger som ammepute, men jeg tror nok jeg vil like den. Sist så brukte jeg ikke ammepute, men savnet det litt. Fordelen med denne er at man kan endre på fastheten og at man kan knyte den rundt seg, så den ikke flytter på seg om man endrer stilling eller no. Litt dyr da:p
 
Jeg er usikker på hvilken type ammepute jeg faktisk har, da jeg kjøpte det i en lokal barnebutikk. Men det jeg liker med den er at den går hele veien rundt og gir støtte i ryggen :) absolutt verdt pengene å ha en egen ammepute :) jeg vil helst ikke bruke sofaputene til sånt med tanke på søl :)

Og trekket på ammeputa kan vaskes... Det er jo en fordel.
 
Last edited:
http://www.bbhugme.no/#intro

Kjøpte denne for noen mnd tilbake, for å avlaste bekkenet og magen om natten. Elsker den!
Vi får se hvordan den duger som ammepute, men jeg tror nok jeg vil like den. Sist så brukte jeg ikke ammepute, men savnet det litt. Fordelen med denne er at man kan endre på fastheten og at man kan knyte den rundt seg, så den ikke flytter på seg om man endrer stilling eller no. Litt dyr da:p
Beste kjøpet jeg noensinne har gjort :D Elsker pølsa mi! Spent på hvordan den blir som ammepute selv :)
 
Her er ammeputa
ImageUploadedByBV Forum1453540211.147440.jpg
Den tynne delen pakker man godt bak ryggen og så får man resten av puta rundt magen! Genialt.

Rättstart står det på merkelappen
 
Blir vel fort ganske stiv i nakken av å sitte slik lenge også.
Ja, og øvre del av ryggen. Den klassiske "ammeryggen".. Noen ganger har man jo ikke noe annet valg, jeg har sittet på pinnestol og ammet jeg, ikke en voldsomt behagelig affære.
 
Samme som jeg hadde forrige gangen, men den ble fryktelig rar etter en runde i vaskemaskina
Hadde du hele greia i vaskemaskinen da? Her har jeg vasket trekket flere ganger iallfall. Like fin ennå.
 
Hadde du hele greia i vaskemaskinen da? Her har jeg vasket trekket flere ganger iallfall. Like fin ennå.

Ja, jeg hadde det. Den hadde ligget i kjelleren hos ei venninne og hun hadde ikke pakket inn den godt nok, så den lukta ikke noe særlig. Prøvde å legge den i frysen først, men det hjalp ikke, så da ble det vaskemaskinen neste.
 
Back
Topp