Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem sa det går heilt fint. Og vet ikke om den har gått. Har hatt mye slim så er usikker. Men hva usikker på om du får finger inn visst slimproppen ikke har gått?
Sikker på at de ikke bare har sagt du kan forberede deg på at fødselen kan starte tidligere? (Det kan man Desverre ikke vite på forhånd med mindre du skal settes igang) Tviler på at sykehus ber deg ligge å sjekke egen åpning for å vite om det setter igang, det kjenner du jo når riene evt setter igangDen hva føden som bede mæ være ops. Og derfor spør jeg. Jeg vil ikke ringe dem heile tiden visst ikke det er noe. Han har det alltid best til termin uansett. Men nå sykehus og andre har sagt at dem vet at han ville komme før det så blir man ekstra ops på det. Og derfor ville æ spør så ikke æ stresset over det.![]()
Og de bruker sterile hansker! Jeg ville ikke rotet oppi der...Merkelig at sykehuset sier at du kan drive å fingre oppi der, når jordmødrene og gynekologene ikke sjekker mer enn nødvendig pga infeksjonsfaren
Er ikke alltid de gjør det da engang. Jeg gikk til termin sist og ingen som ville sjekke noe åpning daDe sjekker sjeldent modning ol før uke 38, så jeg ville hvertfall ikke fikla oppi der så tidlig, du har jo termin på omtrent samme tid som meg så det er forhåpentligvis lenge igjen enda, hvertfall 1-2 uker.![]()
Beklager, men dette blir for spesielt.Dem sa det går heilt fint. Og vet ikke om den har gått. Har hatt mye slim så er usikker. Men hva usikker på om du får finger inn visst slimproppen ikke har gått?
Beklager, men dette blir for spesielt.
Det er klart de ikke har sagt dette. Jordmor sa jo i følge deg at du ikke skulle ha sex, bare for noen dager siden.
Du må i beste fall ha misforstått kraftig om du da skulle oppfatte det slik at de vil du skal tukle oppi der på egenhånd for å sjekke åpning. Fingra av fatet. Ungen kommer når den er klar![]()
Kan være lett å misforstå når alt er skriftligmen føler alt ble tatt litt mer feil enn æ tenkte. Æ skrev kanskje litt rart:/ men han kommer når han selv er klar og vil møte verden![]()