Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg hadde Max i forgårs og i går, da spurte monitoren etter test. Idag står det høy på den - uten at jeg har tatt test. Hvordan vet monitoren at der er bare høy idag da? Er det normalt at det er sånn?

Ja ser at mange får d... :/ hmmm kan hende æ har korte EL? Syns bare at det er rart at min går fra lav til maks :/

Kan det hende fordi jeg glemte å teste første dagen på begge pp? :/
Aner ikke.. Men du får jo maks da! :D Det er jo den viktigste :D Er den på maks i 2 dager? Og får du en dag med høy etter det?

Jeg hadde Max i forgårs og i går, da spurte monitoren etter test. Idag står det høy på den - uten at jeg har tatt test. Hvordan vet monitoren at der er bare høy idag da? Er det normalt at det er sånn?
Oi.. Det var litt merkelig.. Men det er sikkert fordi den regner ut at el skjer idag.. I og med du har hatt 2 dager med maks? Aner ikke jeg :o

Fordi du har bare maks i to dager og høy på 3 dagen..nøy du får høy igjen så har egget muligens sluppet. Det står skrevet i bruksnings arket :)

Fordi du har bare maks i to dager og høy på 3 dagen..nøy du får høy igjen så har egget muligens sluppet. Det står skrevet i bruksnings arket :)
Ja leste det i bruksanvisningen men syns det var rart jeg ikke skulle teste? Er det sånn for alle? At hver Mnds testing slutter dag to med Max?

Har sett at det er slik for mange, meg inkludert. Min stoppet å spør etter test etter jeg fikk første dag med maks, og resten gikk automatisk.. Altså maks dag 2, høy og så lav automatisk. Er nok fordi jeg ikke fikk maks før cd 26.

Back
Topp