Jeg får høy i mange dager før maksFår dere høy før dere får maks? Dette er to mnd på rad at monitoren går fra lav til høy :/ er det normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får høy i mange dager før maksFår dere høy før dere får maks? Dette er to mnd på rad at monitoren går fra lav til høy :/ er det normalt?
Ja ser at mange får d... :/ hmmm kan hende æ har korte EL? Syns bare at det er rart at min går fra lav til maks :/Jeg får høy i mange dager før maks![]()
Aner ikke.. Men du får jo maks da!Ja ser at mange får d... :/ hmmm kan hende æ har korte EL? Syns bare at det er rart at min går fra lav til maks :/
Kan det hende fordi jeg glemte å teste første dagen på begge pp? :/
Oi.. Det var litt merkelig.. Men det er sikkert fordi den regner ut at el skjer idag.. I og med du har hatt 2 dager med maks? Aner ikke jegJeg hadde Max i forgårs og i går, da spurte monitoren etter test. Idag står det høy på den - uten at jeg har tatt test. Hvordan vet monitoren at der er bare høy idag da? Er det normalt at det er sånn?
Fordi du har bare maks i to dager og høy på 3 dagen..nøy du får høy igjen så har egget muligens sluppet. Det står skrevet i bruksnings arketJeg hadde Max i forgårs og i går, da spurte monitoren etter test. Idag står det høy på den - uten at jeg har tatt test. Hvordan vet monitoren at der er bare høy idag da? Er det normalt at det er sånn?
Jajajaja..Aner ikke.. Men du får jo maks da!Det er jo den viktigste
Er den på maks i 2 dager? Og får du en dag med høy etter det?
SpennendeJajajaja..er kjempe glad for at æ fikk maks tross alt
hadde max igår og forgårs
og fik høy idag
da er det 1 dpo fra imorra av tenker jeg
![]()
SpennendeSpennende3 dpo her..
Ja.. Første ppSpennended var din første pp m monitoren sant?
Håper d har klaffet for dere![]()
Ja leste det i bruksanvisningen men syns det var rart jeg ikke skulle teste? Er det sånn for alle? At hver Mnds testing slutter dag to med Max?Fordi du har bare maks i to dager og høy på 3 dagen..nøy du får høy igjen så har egget muligens sluppet. Det står skrevet i bruksnings arket![]()
Ba ikke monitoren om test? Er det din første mnd med monitoren?Ja leste det i bruksanvisningen men syns det var rart jeg ikke skulle teste? Er det sånn for alle? At hver Mnds testing slutter dag to med Max?
Nei, den ba ikke om test. Den blei bare høy uten test, og lav idag uten test.Ba ikke monitoren om test? Er det din første mnd med monitoren?
Oii.. det er merkelig! Min ber om tester ennå.. Jeg er på cd 22.. første mnd..Nei, den ba ikke om test. Den blei bare høy uten test, og lav idag uten test.
Første mnd ja
Men har du hatt Max? Skjønner ingenting jeg.. Hvordan kan den vite at dem har gått ned til høy og lav uten tester?Oii.. det er merkelig! Min ber om tester ennå.. Jeg er på cd 22.. første mnd..
Hadde max i 2 dager.. og høy.. så lav.. men testet alle dager..Men har du hatt Max? Skjønner ingenting jeg.. Hvordan kan den vite at dem har gått ned til høy og lav uten tester?
Den kan jo ikke vite det nei :/ Har du kjøpt dem ny?Men har du hatt Max? Skjønner ingenting jeg.. Hvordan kan den vite at dem har gått ned til høy og lav uten tester?
Ja kjøpte den ny..Den kan jo ikke vite det nei :/ Har du kjøpt dem ny?
Merkelig.. Har ikke noe godt svar da :/Ja kjøpte den ny..
Jeg hadde Max i forgårs og i går, da spurte monitoren etter test. Idag står det høy på den - uten at jeg har tatt test. Hvordan vet monitoren at der er bare høy idag da? Er det normalt at det er sånn?