Mamma eller pappa -barn?

funlight_

Betatt av forumet
Har ungen deres en favoritt?
Hos oss er vi to mammaer da, men selvom jeg har født er det helt klart hun andre som er favoritten!
Her steller jeg og ordner hele dagen for han, men han er helt oppslukt i hun andre ;) Ler seg skakk ihjel og følger henne med blikket uansett hva hun gjør! Den siste tiden har han til og med begynt å hylgrine når hun går ut av rommet! Sånn er det ikke med meg for å si det sånn! Hun er jo veldig morsom da, så kan jo skjønne det! Og så er det liksom så søtt også! <3

Tror pappen er litt favoritt for tiden. Og at hun til tider er dritt lei meg :p for sutring dagen lang, men så snart pappaen kommer fra jobb er det ekstase :p

Jeg er favoritten når det kommer til trøsting og trygghet, mens pappaen er mest spennende, morsomst og er den som får han til å smile og le mest :)

Tror ikke hun har noen favoritt, men hun er veldig glad i å være hos pappaen sin, det er jeg så glad for:) Han jobber ofte sent, men i helgene står de opp sammen så jeg får sove lenge, og da koser de seg veldig:)

Tror ikke hun har noe favoritt her, men jeg er nok bedre til trøst og kos, mens pappaen er mest spennende og tullete :)

Han har nok ingen favoritt, men liker best og le hos pappa og sove og kose hos meg :)

Mamma er den som gjelder når det kommer til trøsting og kosing. Men hun er veldig glad og ler når pappaen kommer hjem fra jobb, virker som hun blir litt lei meg så da vil hun gjerne være litt sammen med pappaen :p

det helt klart hun andre som er favoritten!
Her steller jeg og ordner hele dagen for han, men han er helt oppslukt i hun andre ;) Ler seg skakk ihjel og følger henne med blikket uansett hva hun gjør! Den siste tiden har han til og med begynt å hylgrine når hun går ut av rommet! Sånn er det ikke med meg for å si det sånn! Hun er jo veldig morsom da, så kan jo skjønne det! Og så er det liksom så søtt også! <3
Som å lese om oss :happy:
Pappaen er helten hans og han slipper ham ikke ut av synet når han er i samme rom,uansett hva han gjør! Det er søtt, syns jeg også :Heartred

Som å lese om oss :happy:
Pappaen er helten hans og han slipper ham ikke ut av synet når han er i samme rom,uansett hva han gjør! Det er søtt, syns jeg også :Heartred
Samme her :D varmer nok i både mitt og pappaens hjerte ;)

Dersom jeg tenker som en baby så tror jeg at den som babyen er mest sammen med og som utfører mest av de dagligdagse oppgavene er den som babyen føler seg tryggest hos, men også den som de er minst interessert i å utforske av samme grunn.
Og den andre foreldren kan da bli den som er mest interessant og spennende :) den de forbinder med lek, morro og utforsking. Mens den første er trøst, kos og trygghet.
Dette er jo bare mine tanker da, slik jeg føler det her hjemme i alle fall :p

Dersom jeg tenker som en baby så tror jeg at den som babyen er mest sammen med og som utfører mest av de dagligdagse oppgavene er den som babyen føler seg tryggest hos, men også den som de er minst interessert i å utforske av samme grunn.
Og den andre foreldren kan da bli den som er mest interessant og spennende :) den de forbinder med lek, morro og utforsking. Mens den første er trøst, kos og trygghet.
Dette er jo bare mine tanker da, slik jeg føler det her hjemme i alle fall :p

Sikkert mye rett i det du skriver :)

Back
Topp