Opprop 18.januar :)

Ligger på sykehuset og venter på rier ... Vannet gikk i går kveld :-) blir igangsettelse etterhvert om ingenting skjer .... Termin i går :-)

Akkurat samma skjedde meg! :D Vannet gjekk på kvelden på termin, men ingen andre antydningar te fødsel. Sko bli satt i gang på kvelden dagen ette om ingenting skjedde. Sov dårlig den nattå så sovna på mårenkvisten, våkna i 11-tiå me litt småvonde tak, så plutselig tok seg veldig opp når eg begynte å gå litt. 15.49 den dagen va an ute, så det e håp :) Masse lykke te!

Venter. Har hatt mye masrier/sterke kynnere fra tidlig i morrest, men regner med å få noen luredager før det virkelig skjer noe..

Takk for lykkeønskinger :-) legen undersøkte meg. 2 cm åpning og 2 cm livmortappen (?) så jeg fikk en modningstablett nå. Er veldig spent da jeg aldri har blitt satt i gang før. Hadde sånn trua tidligere i natt og mange positive tanker. Nå er jeg mest redd .....

Oppdatering fra JM. Må til vekstkontroll igjen i morgen tidlig pga avflatende sf-mål. I værste fall blir jeg igangsatt i morgen hvis legene ikke er fornøyd med hvordan baby har det. Krysser alt jeg har for at jeg slipper, eller at fødsel starter av seg selv i natt!

Venter enda, vært å klippet av det lange håret i dag, så er nå klar for babytid :p
Nå er veggene endelig opp i yttergangen så skal i gang å legge tak! Da tror jeg at jeg kan roe meg ned når alt er klart igjen og huset ikke står på hodet! :p

Oppdatering fra JM. Må til vekstkontroll igjen i morgen tidlig pga avflatende sf-mål. I værste fall blir jeg igangsatt i morgen hvis legene ikke er fornøyd med hvordan baby har det. Krysser alt jeg har for at jeg slipper, eller at fødsel starter av seg selv i natt!
Oi, masse lykke til!! Håper at enten ting starter av seg selv i natt eller at legene er strålende fornøyd med hvordan lille har det i morra! :-) Klem til deg!❤

Lillesøster kom i går kveld:-) 3490 gram og 51 cm lang, helt perfekt❤️
Fødte i dag en nydelig liten gutt på 3550 gr og 51 cm. For en lykke ❤️❤️❤️ Han kom med planlagt KS.
Fikk min lille store prinsesse kl 04:47 i morgest. 4060g og 52 cm lang!
Og da var vesla ute to dager over termin, perfekt frøken på 3400g og 49 cm lang! <3
Gratulerer så mye alle sammen :D

Back
Topp