Rixi
Glad i forumet
Ligger på sykehuset og venter på rier ... Vannet gikk i går kveldblir igangsettelse etterhvert om ingenting skjer .... Termin i går
![]()
Akkurat samma skjedde meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på sykehuset og venter på rier ... Vannet gikk i går kveldblir igangsettelse etterhvert om ingenting skjer .... Termin i går
![]()
Så spennende, håper det starter snart da. Lykke tilLigger på sykehuset og venter på rier ... Vannet gikk i går kveldblir igangsettelse etterhvert om ingenting skjer .... Termin i går
![]()
Gratulerer så myeLillesøster kom i går kveld3490 gram og 51 cm lang, helt perfekt
![]()
Gratulerer til deg og! For en lykke ja, vi er heldigeFødte i dag en nydelig liten gutt på 3550 gr og 51 cm. For en lykkeHan kom med planlagt KS.
GratulererFikk min lille store prinsesse kl 04:47 i morgest. 4060g og 52 cm lang!
Oi, masse lykke til!! Håper at enten ting starter av seg selv i natt eller at legene er strålende fornøyd med hvordan lille har det i morra!Oppdatering fra JM. Må til vekstkontroll igjen i morgen tidlig pga avflatende sf-mål. I værste fall blir jeg igangsatt i morgen hvis legene ikke er fornøyd med hvordan baby har det. Krysser alt jeg har for at jeg slipper, eller at fødsel starter av seg selv i natt!
Gratulerer så myeOg da var vesla ute to dager over termin, perfekt frøken på 3400g og 49 cm lang! <3
Lillesøster kom i går kveld3490 gram og 51 cm lang, helt perfekt
![]()
Fødte i dag en nydelig liten gutt på 3550 gr og 51 cm. For en lykkeHan kom med planlagt KS.
Fikk min lille store prinsesse kl 04:47 i morgest. 4060g og 52 cm lang!
Gratulerer så mye alle sammenOg da var vesla ute to dager over termin, perfekt frøken på 3400g og 49 cm lang! <3
Gratulerer så mye alle sammen![]()
Tuusen takkGratulerer så mye![]()