Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke sikkert jeg hadde vurdert det hvis jeg hadde født før, men jeg er lykkelig uvitende om hva jeg kan forvente meg av en fødselIkke noe erfaring med det... Men selv ville jeg valgt ks istede for sete, men det er megsyns d er tøft av de som gjør d da!
Ikke egen erfaring med det, men ei venninne av meg fødte nr. 1 i seteleie. Hun hadde gjort det om igjen sier hun. Og hun er tynn som en spiker.
Jeg var til ul idag og hadde en god prat med legen. Jeg ble positivt overrasket over hvor god oppfølging jeg evt. vil få og hvor viktig de mener det er at ungen får merke rier og fødsel hvis det er muligSvigerinnen min fødte også en i sete . Hun sier også at hun hadde gjort det igjen.
Den andre svigerinnen min hadde også en i sete, men legen valgte keisersnitt 4 uker før termin fordi ungen ikke la på seg (ikke pga sete)
Hun fødte en annen normalt litt over 1 år etter. Og sier hun heller vil føde enn å ta ks. (Hunhar ikke født i sete)
Det høres jo ut som en planJeg var til ul idag og hadde en god prat med legen. Jeg ble positivt overrasket over hvor god oppfølging jeg evt. vil få og hvor viktig de mener det er at ungen får merke rier og fødsel hvis det er muligEr et krav fra meg med lav terskel for ks tidlig og udramatisk hvis det blir stillstand i fødsel.
Skal tilbake om to uker for å planlegge, men om akupunkturen jeg skal ta til uka virker, slipper jeg kanskje![]()
Men han ligger bretta i to så det skal visst litt til![]()
Ja, tror kanskje detDet høres jo ut som en plan![]()
Det er jo tross alt hodet som er størst. Selv om de ligger sammenbrettet, så er rompa også mye mykere enn hodet. Skal faktisk være mindre sjanse for rifter den veien. Det var det legen fortalte meg.Ja, tror kanskje detMannen synes nok det er mer skummelt enn meg.. Tror nok han er redd jeg skal bli ødelagt down there
![]()
Høres bra utDet er jo tross alt hodet som er størst. Selv om de ligger sammenbrettet, så er rompa også mye mykere enn hodet. Skal faktisk være mindre sjanse for rifter den veien. Det var det legen fortalte meg.
Ikke noe erfaring med det... Men selv ville jeg valgt ks istede for sete, men det er megsyns d er tøft av de som gjør d da!
Hehe ja sant...Det er ikke sikkert jeg hadde vurdert det hvis jeg hadde født før, men jeg er lykkelig uvitende om hva jeg kan forvente meg av en fødsel![]()
Stjerneleie? Hva er det?Hehe ja sant...Syns det er tøft hvertfall
har født 2 ganger, men aner jo ikke hvordan sete er i forhold til vanlig
men har født den ene i stjerneleie og d var ikke noe særlig
![]()
Det er at de kommer med panna førstStjerneleie? Hva er det?![]()
Vi kaller det stjernekikker.Hehe ja sant...Syns det er tøft hvertfall
har født 2 ganger, men aner jo ikke hvordan sete er i forhold til vanlig
men har født den ene i stjerneleie og d var ikke noe særlig
![]()
Wow, det hørtes heftig ut! Hadde du smertelindring?Det er at de kommer med panna førstgjør at omkretsen blir større å presse ut... Ble noen (12) sting
![]()
Ja hadde epidural på denne fødselen, hadde ikke overlevd utenWow, det hørtes heftig ut! Hadde du smertelindring?
Ja, skal det på tirsdagJeg har to venninner som skulle føde i sete, men ble anbefalt akupunktur for å forsøke og vende babyen og begge snudde seg. Bare et tips![]()