Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Sikkert superdigg! Fornøyd?Aldri smakt eller laga hjemmelaga prim før, og det var det jeg fikk lyst på og måtte ha ikveld... Så da ble det hjemmelaga prim da![]()
#galegravidcravings
Sykt godt :-DHaha! Sikkert superdigg! Fornøyd?
Den her er jo laga av brunost og brunost er det mye sukker i, itillegg til at man tilsetter sukkerMye jern i prim, så leste en informasjonsbrosjyre for gravide der de anbefalte det som en av mange jernkilderTok det til meg
![]()
Er ganske mye sukker i ferdigprim også. Men mmmm så godt!Den her er jo laga av brunost og brunost er det mye sukker i, itillegg til at man tilsetter sukkerbebis var veldig aktiv etter jeg hadde prøvesmakt "litt";-) :-D
Den her er jo laga av brunost og brunost er det mye sukker i, itillegg til at man tilsetter sukkerbebis var veldig aktiv etter jeg hadde prøvesmakt "litt";-) :-D
Med fare for å stampe på gleden, så fikk brunosten/primen jern fra jerngrytene de ble laget i i gamledager, og inneholder ikke lenger jern. Tar man en titt på næringsinnholdet så er det niks jern der. Imidlertid er fremdeles noen primvarianter rettet mot barn tilsatt jern.Hehe! Vet det er usunt i utgangspunktet, så veldig fint å lese at det var noe positivt med prim på brødskiven også![]()
Med fare for å stampe på gleden, så fikk brunosten/primen jern fra jerngrytene de ble laget i i gamledager, og inneholder ikke lenger jern. Tar man en titt på næringsinnholdet så er det niks jern der. Imidlertid er fremdeles noen primvarianter rettet mot barn tilsatt jern.
Sprett-primen er tilsatt jern mener jegNei fy faen sier jeg rett utDet var da en nedtur du. Fastlegen min bør kanskje bytte ut gratisbladene til gravide da
![]()
Stemmer at spretten har jern. Usikker på om noen av brunostene fremdeles har det.Sprett-primen er tilsatt jern mener jegmen er synnøve sin som er best
![]()
Usikker på det jeg også. Spiser bare misværosten jeg.Stemmer at spretten har jern. Usikker på om noen av brunostene fremdeles har det.
Den har jeg ikke smakt! Hvordan er den? Jeg spiser julebrunosten for tiden! Mmmm.Usikker på det jeg også. Spiser bare misværosten jeg.