Den er veldig lys på fargen og mild i smaken. Spist den siden jeg var barnDen har jeg ikke smakt! Hvordan er den? Jeg spiser julebrunosten for tiden! Mmmm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig lys på fargen og mild i smaken. Spist den siden jeg var barnDen har jeg ikke smakt! Hvordan er den? Jeg spiser julebrunosten for tiden! Mmmm.
Ah, sånn litt i fløtemysostgata? Eller mindre søt kanskje? Mener juleosten er fløtemysost med kardemomme.Den er veldig lys på fargen og mild i smaken. Spist den siden jeg var barnjulebrunosten ble alt for søt for min smak, levna den hos svigers
![]()
Ah, ut fra beskrivelsen hørtes det godt ut! Er vel geit da antar jeg, siden det er gudbrandsdalsost. Fløtemysost tror jeg er ku.Mindre søt vil jeg si. Vanskelig å forklare hehevar den kardemommen som gjorde det for søtt for min smak.
Vis vedlegget 155675
Se det! Skal jammen kjøpe den neste gang. Av navnet har jeg vært litt redd den smaker litt sånn ... fiskemottak. Hahaha. Sykt fordomsfullt!Helt korrektVis vedlegget 155680
HA HA HA! Den smaker ikke fiskemottakSe det! Skal jammen kjøpe den neste gang. Av navnet har jeg vært litt redd den smaker litt sånn ... fiskemottak. Hahaha. Sykt fordomsfullt!
Men geit er digg!
Vil tro det smaker rimelig fiskete av fiskemottak. Forestiller meg lukten av slo.HA HA HA! Den smaker ikke fiskemottakikke at jeg har vært å smakt på noen fiskemottak da, men innbiller meg de smaker litt fisk
![]()
Vi bare kupper tråden med brunoster![]()