Hjemmelaga prim

Den har jeg ikke smakt! Hvordan er den? Jeg spiser julebrunosten for tiden! Mmmm.
Den er veldig lys på fargen og mild i smaken. Spist den siden jeg var barn :) julebrunosten ble alt for søt for min smak, levna den hos svigers :p

Den er veldig lys på fargen og mild i smaken. Spist den siden jeg var barn :) julebrunosten ble alt for søt for min smak, levna den hos svigers :p
Ah, sånn litt i fløtemysostgata? Eller mindre søt kanskje? Mener juleosten er fløtemysost med kardemomme.

Ah, sånn litt i fløtemysostgata? Eller mindre søt kanskje? Mener juleosten er fløtemysost med kardemomme.
Mindre søt vil jeg si. Vanskelig å forklare hehe :p var den kardemommen som gjorde det for søtt for min smak.

ImageUploadedByBV Forum1452543880.587135.jpg

Se det! Skal jammen kjøpe den neste gang. Av navnet har jeg vært litt redd den smaker litt sånn ... fiskemottak. Hahaha. Sykt fordomsfullt!
Men geit er digg!
HA HA HA! Den smaker ikke fiskemottak :p ikke at jeg har vært å smakt på noen fiskemottak da, men innbiller meg de smaker litt fisk :p

Vi bare kupper tråden med brunoster :p

HA HA HA! Den smaker ikke fiskemottak :p ikke at jeg har vært å smakt på noen fiskemottak da, men innbiller meg de smaker litt fisk :p

Vi bare kupper tråden med brunoster :p
Vil tro det smaker rimelig fiskete av fiskemottak. Forestiller meg lukten av slo.
Sånn kan det altså gå! Brunost og fiskemottak inn i primtråden.

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp