Endelig gravide etter 7 år ufrivillig barnløshet

Å, dette var så fint å lese! Det rant tårer her også nå ...

Her gikk det veldig fort, vi var gravide tredje måneden. Kan nesten ikke forestille meg hvordan det må være å få det til etter så lang tid. Skjønner at du er nervøs. Flott at du er 12 uker på vei!

Lykke til, gleder meg til å følge med videre :)
Tusen takk :)! <3 og er veldig glad på dine vegne at det gjik så fort for dåke<3! ønsker deg også lykke til vidare<3:)!
 
Gratulerer så mye❤️ Jeg ble gravid på mitt 5 egg innsett. altså på et fryst egg fra ferskforsøk nr 3 Alle forsøkene ble gjort på 1 år akkurat, men jeg har ikke brukt noe prevangsjon siste 4 årene.

Lykke til, dette går bra vettu☺️
Tusen takk :)! og så bra at det gjik bra til slutt for dere også! er veldig glad på dine vegne! <3!
 
Jeg har kun vært ekstremt trøtt så sovnet kl 20 hver kveld og må ha noen timer søvn midt på dagen :$
Men utover det, Har formen vært helt upåklagelig :)
Men minus 13 kg på deg? Shit. . Du må jo være helt utslitt <3
Så bra formen din er ellers god:)! Trøttheten har eg også hatt, akkurat som deg hehe! :) men ja 13 kg er masse! men eg hadde tatt så masse på meg på grunn av deprosjon gjennom åra, så eg har heldigvis nåke å ta av:), men ja er uansett veldig sliten og klarer veldig lite gjennom dagane, orker ingenting! Men eg er positive på at eg blir bedre! håper eg:p! hehe
 
Hurra! For en fantastisk nyhet! Gratulere så mye! ❤️ Så flott at du kom inn hit på forumet, blir moro å følge hverandre under svangerskapet :happy:
Tusen takk <3!:) først vågde eg ikkje å bli med på nåke sånt babyverden og forum og sånt, fordi eg ville komme forbi dei 12 ukene i tillfelle det gjik ikkje bra:) men det gjore da jo:D!, og er er veldig glad for å vere her og lese så mykje inspirerandes og motiverandes frå folk he inne :)
 
For en rørende historie å lese, den satte seg virkelig dypt i hjerterota. Jeg kjenner litt på det selv da min søster også sliter med det samme. Så utrolig godt å høre at dere skal bli foreldre <3 tenker den ultralyden kommer til å gå veldig bra. Skal på det selv i morgen og kjenner meg litt igjen (grugleder meg). Masse lykke til :)
Tusen takk :)! eg føler med søstera di! det er virkelig ikkje så lett:( eg håper så inderlig at dei får en liten til slutt :)!<3 Men så spennandes! masse lykke til på ultralyd! håper allt er bra<3!
 
Back
Topp