Jentenavn

Tusen takk for alle forslagene deres!! :)
Jeg tror jeg har fått mannen på gli med Mathea faktisk :D vi likte begge to også Emma, så da finnes det vel håp!
Jeg får bare kalle magen for Mathea-magen, så blir det vel kanskje det :D
Bare kjør på med å kalle ho Mathea, så blir det nok det :) Kjempefint navn. Syns det passer godt med navnet til storebror også. Også er det jo ikke veldig langt unna Thea heller. Bare en ekstra stavelse :)

Herremin, nå måtte jeg le litt! Jeg har sikkert 50% av disse navnene på min liste! Så kult! Mannen min er helt frelst på Perle/Perla, men jeg er ikke helt overbevist om det passer til ei voksen dame :)
Haha, så vittig! :D Jeg er veldig glad i a-endinger, men akkurat Perle og Vilje liker jeg aller best med e-ending faktisk. Men nydelige med A også da. Jeg tror dessuten fint det passer på ei voksen dame :) Da er ho jo voksen, og bærer navnet sitt helt naturlig :)

Rakel/Rachel
Eleah
Stephanie
Nicole/Nikole

Haha, så vittig! :D Jeg er veldig glad i a-endinger, men akkurat Perle og Vilje liker jeg aller best med e-ending faktisk. Men nydelige med A også da. Jeg tror dessuten fint det passer på ei voksen dame :) Da er ho jo voksen, og bærer navnet sitt helt naturlig :)

Jeg elsker Vilje og Vilja. Har en sønn som heter Vilmer og han bærer navnet så bra. Han Vil virkelig Mer! :)
Dattera mi på 11 heter Tiril ;)
Dette blir vårt første felles barn og vi er enig om kort, norsk, navn med karakter. Jeg liker Perle jeg også. Komisk at dette er navn på topp-5-lista vår og at vi har så lik smak! Har aldri sett Perla nevnt noen steder bortsett fra på barne-tv

Jeg elsker Vilje og Vilja. Har en sønn som heter Vilmer og han bærer navnet så bra. Han Vil virkelig Mer! :)
Dattera mi på 11 heter Tiril ;)
Dette blir vårt første felles barn og vi er enig om kort, norsk, navn med karakter. Jeg liker Perle jeg også. Komisk at dette er navn på topp-5-lista vår og at vi har så lik smak! Har aldri sett Perla nevnt noen steder bortsett fra på barne-tv
Åh, tenk det! Husker ikke hvor jeg fikk navnet fra, men det har vært på lista mi iallfall siden 2012. Kanskje det var barne-tv? Jeg ser jo ikke sånt for dette er førstemann, men er det en sånn bamsefigur? Fabelaktig navn uansett. Tiril er også et fantastisk navn.

Jeg er jo litt nysgjerrig på guttelista di da, iom at vi har så lik smak på jentenavn.

Hvis jeg får en jente denne gangen så ønsker jeg at hun skal få navnet Ylva. Elsker det navnet :rolleyes:

Andre navn; Sigrid, Vilja, Lilja, Lykke, Enja, Caroline, Angelina, Viola :rolleyes:
and the list goes on and on....:smug:

Her håper jeg på Lilja eller Tuva... Agnes prøvde jeg meg på tidlig i svangerskapet, men det ble ikke godtatt av gubben. Sigrid blir nok mellomnavnet, da storebror har mellomnavn etter sin oldefar, får lillesøster i magen mellomnavn etter sin farmor.

Her er lista mi:
Soleie
Iselilja
Solvilja
Tindra
Rose
Eiril
Alva
Embla
Tiril
Perla
Una
Vilje / Vilja
Lilja / Lilje
Lydia
Hulda
Frida
Selja / Selje
Erle
Ellinor
Tuva
Ronja

Jeg er jo dronningen av hippienavn da. Men er kjempeglad i sånne tradisjonelle, norske navn også. Ingeborg, Borghild, Astrid og sånt. BMC har mange av dem :)
Blir veldig spennende å se hva du ender opp med :D

Hvis jeg får en jente denne gangen så ønsker jeg at hun skal få navnet Ylva. Elsker det navnet :rolleyes:

Andre navn; Sigrid, Vilja, Lilja, Lykke, Enja, Caroline, Angelina, Viola :rolleyes:
and the list goes on and on....:smug:

Synes du skal ta Caroline :D Hahaha

Back
Topp