Jubeltråd :)

Etter å ha tenkt mye, så bestemmer vi oss for å dra på fredag :)
Vi fikk ikke bekreftet fra jordmor at hun målte nakkefolden, men Hun kikket på ryggmargen og hodet... så om det innebærte nakkefold nakkefolden vet vi ikke..
Så uansett, tusen takk for svar :)<3
Jeg hadde også dratt :) skal faktisk til gyn idag selv og se om alt er bra. For har hatt utrolig vondt de siste dagene. Fikk haste time så krysser fingrene. Som hun dama sa" bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite" :) og det er jeg helt enig i. Er vi heldig får vi kanskje vite hva det blir :p

Jeg hadde også dratt :) skal faktisk til gyn idag selv og se om alt er bra. For har hatt utrolig vondt de siste dagene. Fikk haste time så krysser fingrene. Som hun dama sa" bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite" :) og det er jeg helt enig i. Er vi heldig får vi kanskje vite hva det blir :p

Uff magesmerter er skummelt selv om det sjeldent betyr noe negativt. Kan være alt fra luftsmerter til evt cyster so sprekker f.eks..
Men skjønner deg så godt at du ønsker å sjekke ;)
Masse lykke til og tenk om du får vite kjønn hihi..
Hvor langt er du da?

Uff magesmerter er skummelt selv om det sjeldent betyr noe negativt. Kan være alt fra luftsmerter til evt cyster so sprekker f.eks..
Men skjønner deg så godt at du ønsker å sjekke ;)
Masse lykke til og tenk om du får vite kjønn hihi..
Hvor langt er du da?
Er 15+5 idag så kan jo være mulig å se. Men det blir i såfall bare bonus:) satser på at alt er bra. Men så lenge man ikke sjekker ut klarer man ikke å sette seg til ro heller. Uansett hvor mye man prøver å overtale seg selv om alt er bra. Så da sjekker vi idag. Syns det er så utrolig bra at de tar det så seriøst der også:D

Er så lykkelig å glad! Akkurat ferdig på siste tul, å alt var bra :) ❤ nå senker jeg skuldrene å gleder meg til sommeren ❤❤

Er 15+5 idag så kan jo være mulig å se. Men det blir i såfall bare bonus:) satser på at alt er bra. Men så lenge man ikke sjekker ut klarer man ikke å sette seg til ro heller. Uansett hvor mye man prøver å overtale seg selv om alt er bra. Så da sjekker vi idag. Syns det er så utrolig bra at de tar det så seriøst der også:D

Veldig godt når de tar oss seriøst :)
Og ja, du kan nok få vite det om du er såpass langt hihi.. moro :)

Jubler for 13 uker i dag. Jubler dog ikke for at kvalmen er her enda! Føles som alt setter seg fast i halsen.

Fredag ettermiddag skal jeg juble, for da skal jeg på tul og se at alt står bra til :D *forhåpentligvis* men juble klarer jeg nok ikke å gjøre før da. Om det viser seg at alt står bra til, da skal jeg ta helgen med goood samvittighet og nyte graviditetstilværelsen som aldri før! :D jeg er så spent!

Back
Topp