IVFogspent
Andre møte med forumet
Jeg har ikke fått strekkmerker enda, men smører meg inn hver kveld med Bio Oil. Noen som har erfaring med kremer/oljer - hva er best, hvilket merke? Er så mye på markedet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strekkmerker er ofte hormonelt, og kremer har dessverre ikke nødvendigvis noe å si..![]()
Men om man vil det så er det jo bare å smøre på og håpe på å slippe unnadet hjalp ikke noe for meg dessverre, og da var det ei jordmor som sa at det var hormonelt forårsaka og at man ikke fikk forhindra det.. :/
Lucky!!! Lurer på hvordan jeg kommer til å bliSmurte ikke en eneste gang og fikk ingen strekkmerkerså tviler på det har noe å si.
Lucky!!! Lurer på hvordan jeg kommer til å bli
Ja det var jeg også nysgjerrig på forrige gang. Også hørte jeg mange historier hvor folk fikk strekkmerkene under og etter fødsel så følte meg jo aldri trygg på at jeg slapp unna hehe.
Men gjorde heldigvis det så satser på det går like godt denne gang.
Ja det var jeg også nysgjerrig på forrige gang. Også hørte jeg mange historier hvor folk fikk strekkmerkene under og etter fødsel så følte meg jo aldri trygg på at jeg slapp unna hehe.
Men gjorde heldigvis det så satser på det går like godt denne gang.
Ja man hører alle de historiene!! Jeg trur ikke jeg slipper unna. Jeg venter tvillinger så jeg er forbredt på å få noen merker. Håper på det beste da![]()
*Fingers crossed*Ja er ikke noe annet å gjøre enn å krysse fingrene