Legebesøk

Jeg skal bestille time på mandag:) Sist jeg var hos fastlegen anbefalte hun meg å bestille time med en gang jeg ble gravid. Hun mente at førstegangsfødende gjerne hadde en del spørsmål og det var greit å ta en prat tidlig i svangerskapet! Hun poengterte til og med at det er gratis å gå til legen når du er gravid.
 
Jeg skal bestille time på mandag:) Sist jeg var hos fastlegen anbefalte hun meg å bestille time med en gang jeg ble gravid. Hun mente at førstegangsfødende gjerne hadde en del spørsmål og det var greit å ta en prat tidlig i svangerskapet! Hun poengterte til og med at det er gratis å gå til legen når du er gravid.

Er det gratis?? Wow! Jeg skal også bestille på mandag, tenker å få time til jeg er i uke 6-7. Er 4+3 nå :)
 
Er det gratis?? Wow! Jeg skal også bestille på mandag, tenker å få time til jeg er i uke 6-7. Er 4+3 nå :)
Ja, du skal ikke betale egenandel hos lege, legevakt eller sykehus når det er svangerskapsrelatert. Jr Folketrygdloven :)
 
Har fått time hos jordmor 27.januar :D Får komme tidlig pga jeg pleier å bli veldig dårlig. Gleder meg! :D
 
Jeg skal på første kontroll hos lege i morgen, er da 6+6. Gleder meg til å få litt info og å søke fødselsplass, men gruer meg til å gå på vekta etter hormonbehandling og jul :p
 
Jeg skal på første kontroll hos lege i morgen, er da 6+6. Gleder meg til å få litt info og å søke fødselsplass, men gruer meg til å gå på vekta etter hormonbehandling og jul :p
Haha, denne skulle ikke inn her.. Er egentlig medlem av august 2016 :p Skylder på hormonene jeg... :)
 
Jeg skal til legen på fredag 8/1 :)
Bestilte time i dag.
 
Har time på torsdag for å sjekke stoffskifte. Må visst også ta en prat rundt denne kvalmen og dårlige formen jeg plutselig opplever :eek:
 
Jeg har fått min første legetime på fredag, da vil jeg være 5+6. Jeg er for tidlig ute til å ta blodprøver, jeg kommer ikke til å få noen UL da jeg er for kort tid på vei. Nå vet jeg egentlig ikke hvorfor jeg bestilte legetime så tidlig, for vet ikke hva jeg skal si. Noen som har noen tips? :p Må jeg ha med urinprøve?
 
Jeg bestilte time i dag hos privat gynekolog, så får jeg ultralyd samtidig:) men ikke før 8 februar, og det er lenge til :)
 
Jeg tenker å bestille time når jeg er 12 uker på vei. Kommer til å ringe inn ila neste uke for å få dato og klokkeslett.
 
Jeg bestilte time i dag hos privat gynekolog, så får jeg ultralyd samtidig:) men ikke før 8 februar, og det er lenge til :)
Dette har jeg lyst til også, for å høre det lille hjerte slå:)
 
Første legetime om 2 timer! Såå spent på om legen vil henvise meg til tidlig UL eller om jeg må bestille privat :)
 
Skal til legen om 1 time og 15 min :eek::D
 
Skal til legen 8.2, er så lenge til...

Jeg ringte med en gang jeg fant det ut, har en populær lege som har få ledige timer.
Er det vanlig år barnefaren er med første gang? eller er det kun på ul?
 
Har ikke bestilt enda :) Tenker å ta det rundt uke 12 så har god tid :)
 
Skal til legen 8.2, er så lenge til...

Jeg ringte med en gang jeg fant det ut, har en populær lege som har få ledige timer.
Er det vanlig år barnefaren er med første gang? eller er det kun på ul?

Jeg hadde ikke med mannen min til legen eller de vanlige jordmortimene, men det varierer nok fra person til person :)
 
Jeg har time 11.02, er også ganske lenge til. Min samboer har tenkt å være med :)
 
Back
Topp