Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDet er så herlig! Ikke vant med en fornøyd baby her i huset, men virker definitivt som at det er i bedring.. Mye mindre magevondt , så det hjelper nok på!
Så herligDa har vi vært ute og gått litt turse om jeg klarer å holde på det å gå tur hver dag fremover
![]()
Ah skjønner mannfolkJeppjeg har sagt vi kan vente da men han fikk travelt for vill henge tv-en på veggen men jeg vill ikke henge den før det rundt er klart så vi slipper å lage så mye hull i veggen
![]()
oohh elsker janusJanus å så noe fra celavi![]()
mhm, og enda mer pinnekjøtt igjen her. så lager en lammegryte av detDet er veldig greit ja![]()
Så bra det er mye mindre magevondtDet er så herlig! Ikke vant med en fornøyd baby her i huset, men virker definitivt som at det er i bedring.. Mye mindre magevondt , så det hjelper nok på!
AbsoluttSå herligdet har vi å
friskt å godt etter all den maten i går
![]()
Lurt detDa har vi vært ute og gått litt turse om jeg klarer å holde på det å gå tur hver dag fremover
![]()
Hurra for bæsje bleieEr en gutt![]()
Og sånn rundt lunsj, så fikk han til slutt bæsjet - mye![]()
Er de gode ? Fra celavi?oohh elsker janushar en heldrakt fra celavi også
![]()
Da har vi vært ute og gått litt turse om jeg klarer å holde på det å gå tur hver dag fremover
![]()
Hehe ja jeg åAbsoluttkjenner at jeg er kommet litt ut av form de største månedene
![]()
Vært fornøyd med den jaEr de gode ? Fra celavi?
Huff, skal det bli så kaldt? Nei da får vi improvisere..Samme her. Men nå kommer det vel over 20 - så da er det vel ikke så lurt. Er jo ikke alltid det stemmer da![]()
Huff, skal det bli så kaldt? Nei da får vi improvisere..
Så bra det er mye mindre magevondt![]()
Alt de hensyn med mat du tar eller annet? te? massasje`?
Snuppa har hatt vondt her nå 2 kvelder på rad og på dette er jeg ferskt...Oliver J reagert ikke på en ting!
Går absolutt an detTrilletur inneja er det jeg har hørt. Første uken I januar skulle komme veldig kaldt Vær :/
Samme herSnuppa sover og sover idag, spent på natta ja![]()