Linnsi86
Glad i forumet
Det var trist å lese.Da er det takk for meg. Spottingen har kommet som en brå skuffende overraskelse så TR er på vei![]()
Vi satser på neste gang.
Sender deg en god klem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var trist å lese.Da er det takk for meg. Spottingen har kommet som en brå skuffende overraskelse så TR er på vei![]()
Det var skikkelig DRITT!!![]()
Sender en stor klem din vei... <3
Tusen takk ❤Så leit å høre! Krysser alt for neste gang <3
Håper neste gang gir uttelling ja ❤ Tusen takk ❤Det var trist å lese.
Vi satser på neste gang.
Sender deg en god klem.
Hei jenter.
Får dere panikk om dere ikke opplever de samme symptomene på graviditet som andre?
Jeg er kjenner litt på det om dagen
Jeg har heller ikke så mange symptomer.. Blir litt usikker innimellom, men må bare prøve å roe meg ned.. Har litt ømme pupper når jeg tar på de, og er litt trøtt, men utenom det er jeg i helt normal form... Er 5+6 i dag..Hei jenter.
Får dere panikk om dere ikke opplever de samme symptomene på graviditet som andre?
Jeg er kjenner litt på det om dagen
Jeg er 5+2 i dag..Jeg har heller ikke så mange symptomer.. Blir litt usikker innimellom, men må bare prøve å roe meg ned.. Har litt ømme pupper når jeg tar på de, og er litt trøtt, men utenom det er jeg i helt normal form... Er 5+6 i dag..
Veldig spennende tid fremover nå ja!! Men tiden går så sakte!!!!!Jeg er 5+2 i dag..
Jeg kjenner det jobber i livmoren i ny og ne..kniper litt.. Og føler meg litt øm i brystene.. Men ellers tipp topp..
Dagene går sakte og rolig...
Jeg velsigner hver dag
Ufattelig mye spennende fremfor oss..første steg er 12/01..vår første UL.. Fikk litt bekymring i dag,Forde det er flere som spør om jeg er kvalm og kjenner symptomer.. Så da jeg ikke gjorde det,så ble jeg litt urolig
Veldig spennende tid fremover nå ja!! Men tiden går så sakte!!!!!
Så heldig du er som får så tidlig UL. Det var fullt i uke 8 så får ikke før i uke 9 (21.januar).
Jeg er 5+2 i dag..
Jeg kjenner det jobber i livmoren i ny og ne..kniper litt.. Og føler meg litt øm i brystene.. Men ellers tipp topp..
Dagene går sakte og rolig...
Jeg velsigner hver dag
Ufattelig mye spennende fremfor oss..første steg er 12/01..vår første UL.. Fikk litt bekymring i dag,Forde det er flere som spør om jeg er kvalm og kjenner symptomer.. Så da jeg ikke gjorde det,så ble jeg litt urolig
Skjer så lite her om dAgen... Er det bare jeg og Hope som ruger og nærmer oss test-dato?
Syns dagene snegler seg av gårde. Trodde ett slapt hytteliv skulle være så godt at dagene fløy av sted, men jeg går bare å teller timer og minutter i vente på nyttårsaften slik at jeg snart får tissa på den pinnen.
Håper alle dere desember-damer har en finfin julehøytid![]()
Blitt enig med sambo om å ikke teste før Ikm som er 2. Januar... Aaaltfor leeeenge tilTester imorgen du? Spennende![]()
Ja det forstår jeg er alt for lenge til, jeg har uttak 04/01 og syns det er for lenge til jeg ogsåBlitt enig med sambo om å ikke teste før Ikm som er 2. Januar... Aaaltfor leeeenge til![]()
Hehe, tror sambo ville blitt skuffa over meg og om jeg snek meg til å teste tidligereJa det forstår jeg er alt for lenge til, jeg har uttak 04/01 og syns det er for lenge til jeg også
Sist så bestemte vi oss for å ta test på ikm, men jeg klarte ikke å dy meg og tok den 4 dager før uten mannen. Planen var å ikke si noe til han men det klarte jeg selvfølgelig ikke når den var positiv. Han ble litt skuffa selv om han var overlykkelig over at den positiv så denne gangen skal vi ta den sammen![]()
Hehe, tror sambo ville blitt skuffa over meg og om jeg snek meg til å teste tidligereMen selvfølgelig blitt overlykkelig!
Om den blir negativ kommer jeg til å være så lei meg at jeg ikke kan lyve meg unna det heller. Så best å vente ja.
Så gøy med uttak første uka i 2016!!Masse lykke til!!
Hos oss er begge "problemet" .Jeg var så redd for at det skulle være negativt, jeg ville ha blitt fryktelig lei meg. Jeg ville ikke at han skulle se min reaksjon da for det hadde nok blitt verre for han. Det er han som er grunnen til at vi trenger ivf og han bearbeider seg veldig for det. Jeg så for meg at det hadde vært bedre om jeg sparte han for min umiddelbare reaksjon. Men neste gang tar vi den sammen. Nå har vi et barn fra før av så en evt nedtur vil ikke være like tung å svelge![]()
Blitt enig med sambo om å ikke teste før Ikm som er 2. Januar... Aaaltfor leeeenge til![]()
Ja, den ble negativ dessverreHar du testet idag?![]()
Krysser fingrene for at du får positiv test ♡