Innsett Desember <3

Masse lykke til jenter. Veldig gøy å følge med her.
Jeg setter sprøyter og har uttak/insett rett over nyttåria :)
Kanskje noen av oss flytter over i samme termingeuppe :) ?

Ja det er litt tidlig :D kjenner en del stikkinger down under og I brystene også er jeg sykt trøtt og tørst :P
Spennende!! :D jeg må tisse hele tiden..

Skjer så lite her om dAgen... Er det bare jeg og Hope som ruger og nærmer oss test-dato?

Syns dagene snegler seg av gårde. Trodde ett slapt hytteliv skulle være så godt at dagene fløy av sted, men jeg går bare å teller timer og minutter i vente på nyttårsaften slik at jeg snart får tissa på den pinnen.

Håper alle dere desember-damer har en finfin julehøytid :)

Ja,dagene går trengt.
Mye tanker og svingende humør.
Om en uke kommer gubben hjem,han har vært på jobb en måned.
Så jeg gleder meg til det,skal bli godt å ikke være alene med tanker og stress
Jeg er 5+0 i dag! Er det noen andre som er i nærheten?

Ja,dagene går trengt.
Mye tanker og svingende humør.
Om en uke kommer gubben hjem,han har vært på jobb en måned.
Så jeg gleder meg til det,skal bli godt å ikke være alene med tanker og stress
Jeg er 5+0 i dag! Er det noen andre som er i nærheten?
Har du fortalt ham enda at du er gravid? :)
Det må være forferdelig slitsomt å være alene om tankene. Håper du kan snakke med ham på tlf eller at du har noen andre å snakke med?
Tenk at du er 5 uker på vei! :) selvom det er skummelt og nytt, så er det jo fantastisk! :)

Har du fortalt ham enda at du er gravid? :)
Det må være forferdelig slitsomt å være alene om tankene. Håper du kan snakke med ham på tlf eller at du har noen andre å snakke med?
Tenk at du er 5 uker på vei! :) selvom det er skummelt og nytt, så er det jo fantastisk! :)
Ja,han fikk vite det med en gang. Pg vi prater sammen hver dag.
Han er en evig optimist,så når jeg kommer med bekymringer,så føyer han dem vekk.. Ellers snakker jeg med dere i forumet. Og litt venner og familie...
5uker ja.. Jeg lever fra do besøk til do besøk.. Strever litt med å tørre å gi meg med lutinus.. Legen sa jeg bare kunne gå på det til jeg følte meg trygg. Tenker jeg går til 12 januar,da er vår første UL....

Ja,han fikk vite det med en gang. Pg vi prater sammen hver dag.
Han er en evig optimist,så når jeg kommer med bekymringer,så føyer han dem vekk.. Ellers snakker jeg med dere i forumet. Og litt venner og familie...
5uker ja.. Jeg lever fra do besøk til do besøk.. Strever litt med å tørre å gi meg med lutinus.. Legen sa jeg bare kunne gå på det til jeg følte meg trygg. Tenker jeg går til 12 januar,da er vår første UL....

Har du mista tidligere? Derfor du er bekymra for å slutte med lutinus?
Jeg sluttet med lutinus når de sa jeg skulle.. Jeg skulle ta den fra innsett til positiv test eller bruke ut det jeg har. Det gikk bra det :)

Skjer så lite her om dAgen... Er det bare jeg og Hope som ruger og nærmer oss test-dato?

Syns dagene snegler seg av gårde. Trodde ett slapt hytteliv skulle være så godt at dagene fløy av sted, men jeg går bare å teller timer og minutter i vente på nyttårsaften slik at jeg snart får tissa på den pinnen.

Håper alle dere desember-damer har en finfin julehøytid :)
Tiden går ALT for sakte :O

Ja,sist mistet jeg på dag 8..
Og så har jeg lest en del om andres erfaring,og det er flere som skriver at de mister etter å ha sluttet på lutinus.
Jeg har trappet ned fra tre til to om dagen. Henter ut to nye bokser i dag,så får jeg trappe ned og kjenne om jeg tør gi meg. Er liv redd for å miste.. Legen sa at alt var flott hos meg og jeg ikke trengte gå på det,men at jeg kunne om jeg følte for det selv. Så jeg gå i så fall litt til.. Er bare 14 dager til UL:-)

Da er det takk for meg. Spottingen har kommet som en brå skuffende overraskelse så TR er på vei :(

Da er det takk for meg. Spottingen har kommet som en brå skuffende overraskelse så TR er på vei :(
NEI!! :(
Sikker på at det ikke er festeblødning ?

Ja er I grunn det. I gjennom de 8 gangene jeg har vært gravid har jeg aldri hatt festeblødning. Så dette er nok TR ja.
Det var skikkelig DRITT!! :(
Sender en stor klem din vei... <3

Back
Topp