Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme gjorde jeg forrige gang. Men mistet all vekten i løpet av 5-6 uker etter fødsel. Denne gangen har jeg "bare" lagt på meg 10kg til nå i uke 33-34. Så er ikke bekymretkan alltids gå ned etterpå
![]()

Hysj nå, ikke ødelegg alibiene våre!Tror det blir mer enn bare "gravidekg" i julenMen bruker vel alltid å legge på meg et par kg ekstra i jula. Tror mest det er fordi jeg spiser så mye mer salt enn resten av året. Binder en del vann! Men ingen krise det da
Det blir en sunn vår med mye trilleturer i allefall
![]()
Samme her! All sjokoladen i julen har satt sine sporTror jeg skal slutte å veie meg nå![]()
Det sa søstra mi på julaften også - takk skal du ha liksom, den ene dagen jeg har sminka meg og stæsja meg... Kjempekos å høre.I dag sa ei venninne at jeg hadde fått føde ansikt :-(
Samme som mamma sa til meg her om dagen.... Er det sånn at når man er gravid er det lov for andre å si: "hei, idag så du feit ut!" med et smil?I dag sa ei venninne at jeg hadde fått føde ansikt :-(