Hvor mye har dere gått opp?

Samme gjorde jeg forrige gang. Men mistet all vekten i løpet av 5-6 uker etter fødsel. Denne gangen har jeg "bare" lagt på meg 10kg til nå i uke 33-34. Så er ikke bekymret :) kan alltids gå ned etterpå :)

Bra å høre at jeg er ikke den eneste:) Må si dere andre er heldige med vekten!:) Heldigvis så er det sant, håper at jeg kommer til å miste en del kilo etter fødselen :happy:

Opp ti kilo ! 33 uker så flere blir det , men det gjør ingen verdens ting :-) Skal koooose meg i jula uten å tenke på det :-)

Snart 32 uker og gått opp 20 kg!!! Venter tvillinger så var forberedt på mer enn m førstemann. Men begynner å lure på hvor svær jeg skal bli... føles ut som mesteparten er på magen, alt er tungt og vondt. Hvor diger kan en mage bli???

Huff! Gruer meg litt til å veies igjen, JM neste uke... Skulle ta på en sånn sånn søt "natt-panty" her en kveld, og den var ALT FOR TRANG over rumpa! O.o Har brukt samme str hele sv.skapet frem til forrige uke, men nå passer snart ingenting... Sånn HELT plutselig! :(
Har kjøpt nye sko en str større en normalt og de er for trange, fått skikkelig tjukke føtter... Ser at leggene er blitt litt tjukkere også, fint med skinny jeans nå... :p bah!

Tror det blir mer enn bare "gravidekg" i julen :p Men bruker vel alltid å legge på meg et par kg ekstra i jula. Tror mest det er fordi jeg spiser så mye mer salt enn resten av året. Binder en del vann! Men ingen krise det da:) Det blir en sunn vår med mye trilleturer i allefall :)

Tror det blir mer enn bare "gravidekg" i julen :p Men bruker vel alltid å legge på meg et par kg ekstra i jula. Tror mest det er fordi jeg spiser så mye mer salt enn resten av året. Binder en del vann! Men ingen krise det da:) Det blir en sunn vår med mye trilleturer i allefall :)
Hysj nå, ikke ødelegg alibiene våre! :P

bah.. pga tannverk, vondt bryst ig sykehusbesøk de siste dagene, gar jeg gått litt ned igjen jeg :/ Har jo knapt nok spist siden julaften. .. :-(

Tror jeg skal slutte å veie meg nå:P

+20 her... Og enda noen uker å bli større på!

Positiv overrasket etter veiing i julen:) så fortsetter sjokkis spisingen ;)

Gått ned 2 kg etter omgangssyka i helga, så nå er jeg på 6 kg!

I dag sa ei venninne at jeg hadde fått føde ansikt :-(

Back
Topp