Hvor mye har dere gått opp?

5,5 kg. Uke 30. Satser på å ikke ligge på meg mer enn 10 dette svangerskapet..men spørs om det går nå når julen kommer;) sjokolade går ned på høykant :p
 
Jeg tør ikke gå på vekta...men vi snakker tosifret her
 
12kg og er 34 uker på vei. Her har jeg ligget de siste ukene, men vet av erfaring at jeg går opp mye de siste ukene av svangerskapet. Det er nok en del vann, men fortsatt ikke spesielt kult, men jeg er forberedt i det minste :p
 
Hmmm... Nå måtte jeg veie meg...
Hadde gått opp 8 kg fra startvekt.
Men veien dit har vært litt opp og ned da... Gikk jo ned en del i starten pga dårlig form, så opp til startvekt - derifra og opp 10 kg fra uke 16- 29 eller noe i den dur. Og de siste dagene ned 2 kg pga omgangssyke.. o_O
Kurven min ser stabil ut i grunn :p
 
Her har jeg gått opp 7 kg, så håper det ikke blir mer enn 10 kg når han kommer ut :) :)
 
Måtte veie meg igjen idag, hadde forventet litt i pluss, men har gått ned 1kg igjen. Så da er jeg på 2kg i pluss. Mulig kostholdet siste uka har en del å si når jeg må passe meg for sukker og sånt...
 
1 kg :)
 
9 kg og er 34 uker :) Regner med noen kg til, da jeg har store planer om å spise akkurat hva jeg vil i julen og tiden framover! :-D Matvraket gleder seg :)
 
Må si jeg er rimelig sjokkert etter min vektoppgang. :depressed: Har nesten lagt på meg 30 kg. Får skyldepå at jeg har mye vann i kroppen(noe jeg har)xsmile6 og bekkenløsning så det holder!:grumpy: Blir ikke mye trimm..
 
Ca 10 :) men tar ikke vekta på tungt. Det meste forsvinner kort tid etter fødsel :)
 
Opp ca 7 kg. 31+1 i dag. Gikk opp ca 12 kg sist. Alt var borte etter et par uker. Men har hørt at det ofte ikke er slik gang nr 2?
 
Må si jeg er rimelig sjokkert etter min vektoppgang. :depressed: Har nesten lagt på meg 30 kg. Får skyldepå at jeg har mye vann i kroppen(noe jeg har)xsmile6 og bekkenløsning så det holder!:grumpy: Blir ikke mye trimm..

Samme gjorde jeg forrige gang. Men mistet all vekten i løpet av 5-6 uker etter fødsel. Denne gangen har jeg "bare" lagt på meg 10kg til nå i uke 33-34. Så er ikke bekymret :) kan alltids gå ned etterpå :)
 
Back
Topp