Hvor mye har dere gått opp?

Samme som mamma sa til meg her om dagen.... Er det sånn at når man er gravid er det lov for andre å si: "hei, idag så du feit ut!" med et smil?
Haha! Moren din ass! :D Hun sa det med et smil da? :p Hadde nesten forventet det av svigermor f.eks. Men ikke ei venninne, som i tillegg er gravid selv :p Hun føler sikkert vi har et spesielt bånd nå eller noe så hun kan si hva hun vil til meg, men jeg har jo fremdeles følelser ang hvordan kroppen min ser ut!!! Æææææ!
Det sa søstra mi på julaften også - takk skal du ha liksom, den ene dagen jeg har sminka meg og stæsja meg... Kjempekos å høre.
Næmmen Gud så koselig liksom! At folk ikke kan oppføre seg a?
Hva er et føde ansikt?
Jeg er tydeligvis sånn rød i kinna og har lagt på meg i ansiktet. Hyggelig altså :p #fat face?:p
 
Haha! Moren din ass! :D Hun sa det med et smil da? :p Hadde nesten forventet det av svigermor f.eks. Men ikke ei venninne, som i tillegg er gravid selv :p Hun føler sikkert vi har et spesielt bånd nå eller noe så hun kan si hva hun vil til meg, men jeg har jo fremdeles følelser ang hvordan kroppen min ser ut!!! Æææææ!
Næmmen Gud så koselig liksom! At folk ikke kan oppføre seg a?

Jeg er tydeligvis sånn rød i kinna og har lagt på meg i ansiktet. Hyggelig altså :p #fat face?:p
Haha, ja sånn hoven og feit i fjeset er det jeg forbinder med fødeansikt - så sånn ser tydeligvis jeg ut nå :p
 
Haha! Moren din ass! :D Hun sa det med et smil da? :p Hadde nesten forventet det av svigermor f.eks. Men ikke ei venninne, som i tillegg er gravid selv :p Hun føler sikkert vi har et spesielt bånd nå eller noe så hun kan si hva hun vil til meg, men jeg har jo fremdeles følelser ang hvordan kroppen min ser ut!!! Æææææ!
Næmmen Gud så koselig liksom! At folk ikke kan oppføre seg a?

:eek: :eek: det er ikke jeg som har sagt det?? Det må være en av de andre gravide?

Mamma sa det (utrolig nok) litt forsiktig denne gangen. Mer sånn i retning at hun tror noe er på gang og at jeg kommer til å føde snart. Men som regel er jo mamma av typen som mener man kan si hva som helst av frekke kommentarer så lenge man smiler :p
 
34+0 og 12.5 kg I dag! Burde vært lov å skrive av et kilo eller 3 når man veg man har vann I kroppen og heller ikke har kommet seg på do på flere dager :(
 
:eek: :eek: det er ikke jeg som har sagt det?? Det må være en av de andre gravide?

Mamma sa det (utrolig nok) litt forsiktig denne gangen. Mer sånn i retning at hun tror noe er på gang og at jeg kommer til å føde snart. Men som regel er jo mamma av typen som mener man kan si hva som helst av frekke kommentarer så lenge man smiler :p
Haha NEI det er ikke du :) da hadde jeg gitt deg en reprimande :p eller spurt om du var ekstra hormonell den dagen :rolleyes:

Åja stemmer det var i den settingen der ja. Haha. Hun får nå gjerne sagt det :p
 
Deprimerende nokk 10 kg, håper julen og vann i kroppen har litt av skylden :D
 
Gikk ned totalt 36 kg på et år for to år siden så er ekstra illle og se det, og som du merker jeg det godt på ansiktet for ikke å snakke om de 3 bh størrelsene :D
Oh jeg har fremdeles AA i bh størrelse! Det er så dårlig gjort! Stor mage gjør jo at puppa ser enda mindre ut! :p
 
Her går det i veldig liten mage og I str i Bh:p O.O ( blir reduksjon på meg når ammingen er over)
Kan ta over det du ikke vil redusere! Her blir det nok silikon. Ga meg selv en regel: ikke silikon før man er ferdig med å gå gravid amme, for da blir de sikkert større! :p Nope!
 
Kan ta over det du ikke vil redusere! Her blir det nok silikon. Ga meg selv en regel: ikke silikon før man er ferdig med å gå gravid amme, for da blir de sikkert større! :p Nope!
Ja fikk samme beskjed av legene anng reduksjon :p Hadde det vært mulig skulle jeg gjerne gi fra meg en str eller 5
 
Back
Topp