Oida... Da hadde det blitt gjesterommet på han hadde det vært herEr du sikker på at du er i dårlig form? Gjentok det 3 ganger. Sikkert bare hormoner sa han -.- huff ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oida... Da hadde det blitt gjesterommet på han hadde det vært herEr du sikker på at du er i dårlig form? Gjentok det 3 ganger. Sikkert bare hormoner sa han -.- huff ...
Den er braNå er det istid 4 for turmannen har skjønt at bt er lavt og jeg vil helst slappe av så han lar meg slappe av
![]()
Sovner han tilslutt?Fy for en ufordragelig unge jeg har i kveld da. Ikke søren om han skal sove og er bare ute på pøbelstreker. Hyler om vi legger han ned i sengen igjen.
Vi har ikke det akkurat nåOida... Da hadde det blitt gjesterommet på han hadde det vært her![]()
JaDen er bra
Yes den så vi lgsåFinnes det 5 også??![]()
Det klarer du joJeg mangler vel litt over 300 innlegg![]()
Bra du har troa på megDet klarer du jo
Her så vi også Harry PotterGod kveld
Her pakker vi litt mens vi ser på Harry Potter! I morgen er det hjemreise
Borte bra, men hjemme best![]()
Så gøy daHon ska vara i 2 uker![]()
Ikke sikkert hun får noe neiGodlvell . Nå har jenta på 18 mnd ej haft feber i eftermiddag eller nu. Men hon er knallröd på ögon og pyss. Hade tenkt å ta turen till legevakten nå i eftermiddag. Men e redd de bara sender Meg hjem igjen. Tenkte på örebetenelse eg da bør væl hon få noet før det? PS har vaskat det gott flera gånger idag
Du er så rarJa, det er fantastisk![]()
Ha ha ha stakkars degJeg føler meg såra og vonbroten.
Her står jeg på kjøkkenet, holder på å legge potetbåtene i en ildfast form etter å ha marinert de i olje, chili og hvitløk.
Har raspet sellerirot, skivet sjalottløk, finhakket paprika, salt og pepper over før det går i ovnen.
Til det skal jeg lage maispure, hjemmelaget bearnaise, brokkoli med parmesan og biff entrecote.
Og hva gjør mannen, han går rundt og plystrer på melodien til "godt levert" reklamen![]()
Det hadde vi til kengubarnetBer heller mamma pent om å strikke mor signe teppe! Herregud så nydelig![]()
Ehm nei du klarer den ikke forrestenBra du har troa på meg![]()
Men er greit det kjæreHahaJa, litt så
![]()
Har bare drukket 2 glass og er allerede leiHaha velkommen i klubbenvi skal ha taco i morgen når vi kommer hjem!
Er til og med lei julebrus![]()
Jahehe ja...merker vel de fleste nåGodt med noe annet enn julemaaten ja