Jeg tjuvstarta littBegynner jo ikke når den kommer. Begynner enten den lørdagen jeg pynter til første søndag i advent, eller 30.11 når jeg ordner kalender.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tjuvstarta littBegynner jo ikke når den kommer. Begynner enten den lørdagen jeg pynter til første søndag i advent, eller 30.11 når jeg ordner kalender.
Oi da, ble ikke middag på han neiJeg føler meg såra og vonbroten.
Her står jeg på kjøkkenet, holder på å legge potetbåtene i en ildfast form etter å ha marinert de i olje, chili og hvitløk.
Har raspet sellerirot, skivet sjalottløk, finhakket paprika, salt og pepper over før det går i ovnen.
Til det skal jeg lage maispure, hjemmelaget bearnaise, brokkoli med parmesan og biff entrecote.
Og hva gjør mannen, han går rundt og plystrer på melodien til "godt levert" reklamen![]()
Gi ham et spark bak [emoji14]Hater når mannen gjør narr av meg![]()
Å ja ! Han sier gjør ikke narr av deg bare hormonene dine -.-Gi ham et spark bak [emoji14]
Han påstod det bare var tilfeldigOi da, ble ikke middag på han nei![]()
MannfolkHan påstod det bare var tilfeldig![]()
Enda verre! [emoji14]Å ja ! Han sier gjør ikke narr av deg bare hormonene dine -.-
Hon ska vara i 2 ukerDet blir nok koselig. Skal hun være lenge?![]()
Det skjønner jeg. Har lillesøster fått navn?Min ble fin den, ja
De er så fint med strikka teppeBer heller mamma pent om å strikke mor signe teppe! Herregud så nydelig![]()
Ferdig med 5/5 familie selskap. Nå jobb 2 dager så selskap her på nyttårsaften.Aha, da er jeg medEr den fortsatt stressa da, eller roet litt?
Lås han ute på terrasen å låtsas att du soverHater når mannen gjør narr av meg![]()
OiFerdig med 5/5 familie selskap. Nå jobb 2 dager så selskap her på nyttårsaften.![]()
Hva gjorde han da?Hater når mannen gjør narr av meg![]()
Ja, hun heter IngridDet skjønner jeg. Har lillesøster fått navn?![]()
Haha da fryser han ikkeLås han ute på terrasen å låtsas att du sover![]()
Er du sikker på at du er i dårlig form? Gjentok det 3 ganger. Sikkert bare hormoner sa han -.- huff ...Hva gjorde han da?
JaEnda verre! [emoji14]