Juni 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Hvor lang tid tar det vanligvis fra man sender forumansvarlig en personlig melding til man får tilgang?:) Sendte for noen dager siden nå :)
 
Hvor lang tid tar det vanligvis fra man sender forumansvarlig en personlig melding til man får tilgang?:) Sendte for noen dager siden nå :)
Det er juleferie ;) jeg går vanligvis gjennom pm'er hver kveld (så fremst det ikke er noe spesielt), men har ikke valgt å prioritere det i jula (som jeg regner med er forståelig).





Har nå gått gjennom alle som har sendt melding de siste dagene og sendt over listen til moderatorene over hvem som skal ha tilgang. Da tar det som regel 1-3 dager før man får tilgang, men siden det er juleferie kan det være det tar lengre tid.


Minner på at det er fint om folk sender med datoen de står på på terminlisten da den begynner å bli veldig lang å lese gjennom for hver gang.
 
Minner om at der er et krav om minimum 10 innlegg per måned inne på den skjulte gruppen for å beholde tilgangen. De som hadde 0 innlegg i desember er nå sendt inn til moderatorene og kommer til å bli fjernet fra den skjulte gruppen.

Der var noen som hadde mindre enn 10 innlegg. Disse har fått PM fra meg med påminnelse om kravet og at det må litt mer aktivitet til for å beholde tilgangen i fremtiden. Ser litt gjennom fingrene siden det har vært jul ;)


Husk at dere kan sjekke deres egen aktivitet ved hjelp av denne søkemotoren:

http://forum.babyverden.no/search/

Legg inn nick
Sett inn dato
Velg juni 2016 skjult gruppe
 
Last edited:
Hvordan ser man at en har fått tilgang til skjult forum? Hehhe :)
ImageUploadedByBV Forum1451992693.972474.jpg
Det bli liggende som en mappe øverst der. Prøv å laste inn på nytt eller logge ut og inn igjen. Noen må også inn og finne det i nettleser før det dukker opp i app.
 
Back
Topp