Juni 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


Juni 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
  • det er minimum 10 innlegg per måned som er kravet for å beholde tilgangen

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er BMC(trykk på nicket, derifra får du opp valg om å sende pm)


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg går gjennom pm'er og sjekker kriteriene på kvelden. Det er lettere å få gjort via pc og den har jeg ikke fremme i minis våkentid (da hadde det ikke vært noe pc igjen :p ).
 
Fint om de som sender meg pm kan si fra hvilken dato de har på terminlista, så slipper jeg lese gjennom hele lista for hver person :)
 
Er det "start en samtale" når jeg trylkker på navnet i nettleser (ikke mobilapp) jeg skal velge for å få sendt en melding til BMC? :)
 
Ser enkelte sender meg melding på veggen på profilen min. Dette får jeg ikke varsel om, så det er helt tilfeldig om jeg får med meg. Alle må sende meg en privat melding/opprette samtale for å få tilgang! Husk å legge ved dato du står på terminlisten :)
 
Ser enkelte sender meg melding på veggen på profilen min. Dette får jeg ikke varsel om, så det er helt tilfeldig om jeg får med meg. Alle må sende meg en privat melding/opprette samtale for å få tilgang! Husk å legge ved dato du står på terminlisten :)
Jeg får ikke til å sende deg pm. Står at du har begrenset tilgang eller noe sånt. Men kan du legge meg til I den skulte gruppa?☺
 
Jeg får ikke til å sende deg pm. Står at du har begrenset tilgang eller noe sånt. Men kan du legge meg til I den skulte gruppa?☺
Har sendt deg pm.
 
Har funnet feilen. Må logge meg inn på nytt når jeg skulle lese pm. Å jeg husker ikke passordet mitt!!!hurra! Å få tilsendt nytt går heller ikke. Kommer bare opp error.
Så merkelig. Skal prøve å hske på deg når jeg går gjennom tilgangene i morgen :)
 
Ser enkelte sender meg melding på veggen på profilen min. Dette får jeg ikke varsel om, så det er helt tilfeldig om jeg får med meg. Alle må sende meg en privat melding/opprette samtale for å få tilgang! Husk å legge ved dato du står på terminlisten :)

Jeg får ikke til å sende deg pm
 
Back
Topp