Juni 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

En tråd i 'Juni 2016' startet av Forumansvarlig Tamara, 24 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Hei jenter!!

Juni 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

• Du må ha laget deg et nick
    Se her hvordan du lager ett eget nick
    • Du må stå oppført på terminlisten
    Terminlisten til gruppen finner du her
    • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

• Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

• Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
    • det er minimum 10 innlegg per måned som er kravet for å beholde tilgangen

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
    - Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er BMC(trykk på nicket, derifra får du opp valg om å sende pm)

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

• Liker Liker x 1
    Last edited: 7 Jan 2016
  2. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Jeg går gjennom pm'er og sjekker kriteriene på kvelden. Det er lettere å få gjort via pc og den har jeg ikke fremme i minis våkentid (da hadde det ikke vært noe pc igjen :p ).

• Liker Liker x 5
  3. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Fint om de som sender meg pm kan si fra hvilken dato de har på terminlista, så slipper jeg lese gjennom hele lista for hver person :)

4. JuniBaby2016 Betatt av forumet

Lage nick, menes det da med et nytt hemmelig nick? :)

5. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Nei, det nicket du har er bra, men man kan ikke ha babyverden sitt løpenummer, disse bkno123456 nickene :)

6. Starfish Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ♡Junigull 2016♡

Er det "start en samtale" når jeg trylkker på navnet i nettleser (ikke mobilapp) jeg skal velge for å få sendt en melding til BMC? :)

7. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Ja :)

• Liker Liker x 1
  8. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Ser enkelte sender meg melding på veggen på profilen min. Dette får jeg ikke varsel om, så det er helt tilfeldig om jeg får med meg. Alle må sende meg en privat melding/opprette samtale for å få tilgang! Husk å legge ved dato du står på terminlisten :)

9. Silha90 Flørter med forumet

Jeg får ikke til å sende deg pm. Står at du har begrenset tilgang eller noe sånt. Men kan du legge meg til I den skulte gruppa?☺

10. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Har sendt deg pm.

11. Silha90 Flørter med forumet

Har funnet feilen. Må logge meg inn på nytt når jeg skulle lese pm. Å jeg husker ikke passordet mitt!!!hurra! Å få tilsendt nytt går heller ikke. Kommer bare opp error.

12. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Så merkelig. Skal prøve å hske på deg når jeg går gjennom tilgangene i morgen :)

13. JuniBaby2016 Betatt av forumet

Mener jeg har sendt deg en PM, men har ikke fått svar :)

14. JuniBaby2016 Betatt av forumet

Haha! Så nå at jeg hadde fått svar, beklager for det forje innlegget ;)

15. 2små Forelsket i forumet

Jeg får ikke til å sende deg pm

16. Hurra_meg_rundt Betatt av forumet Januarskatter 2015

Hva om man ikke vet termin ennå...?

17. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Godt spørsmål :p håper tamara eller kine har et fornuftig svar.

18. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Har sendt deg en pm.

19. Bruk terminkalkulatoren og finn en ca termindato foreløpig:)

20. 2små Forelsket i forumet

Hei, kan jeg bli fjernet fra skjult forum? Har mistet.

Del denne siden