Det var koselig å høreSavnet deg![]()
Savner alle dere her inne. Gleder meg til roligere tider.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var koselig å høreSavnet deg![]()
Ikke alltid ting blir som man har trodd. Min romjul er helt annerledes enn planlagt.Sa ikke jeg at romjulen skulle bli rolig? Det har vært noe hver eneste dag; heldigvis skal vi i siste familieselskap i dag, men så er det to dager jobb og plutselig nyttårsaften. Jeg ville jo skravle med dere.
Ja da har akurat tatt en varmAlt bra?
Har akurat vart i dusjen selv. De lettar litt på kroppen og hode,Lille U og mannen sover nå, de eldste leker oppe og jeg har vært en tur i dusjen.
Har det mye bedre nå![]()
God bedring til dere beggegod morgenHer er formen ganske pjusk, men vesla er dårligere, så jeg må bare ta meg samnen likevel. og hva skjer da? Mannen MÅ på jobb! Ghah!
God ettermiddagGod morgen alle sammen
Så deilig du fikk litt ekstra hvileVeldig! Men jeg sendte henne inn til gubben. Han tok henne i natt og sto opp med begge ungene. Jeg ligger fortsatt i sengen![]()
Ja, det var deiligSå deilig du fikk litt ekstra hvile
Det trengte du nok!
Ikke her i grunn. Mannen er på jobb, og vi har ikke noen vi skal besøke.Romjula er sosial for mange?
Det er desidert det viktigste, jaJa. Han har det veldig bra og det er det viktigste opp i alt sammen![]()
Var ikke så mange folk som jeg fryktet heldigvisHøres lurt ut. Lykke til
![]()
God ettermiddagGod ettermiddag
Hvordan har julen vært?
God ettermiddagGod morgenHåper alle har hatt en fin jul så langt
Her nyter vi trege morgener i romjula
![]()
Jeg har vært på jobbLurer på om det er på tide å stå opp?
Hva er planen i dag?
Vil tro det er normale tider?Er det stort sett kortere åpningstider på butikkene disse tre dagene her i romjula?
Det var jo braVar ikke så mange folk som jeg fryktet heldigvis
Eller kanskje de bare var andre steder på sentret enn meg
Men det var en bom tur, fikk ikke tak i det jeg skulle haDet var jo bra.