Frøbert2016<3
Elsker forumet
god morgen
Her er formen ganske pjusk, men vesla er dårligere, så jeg må bare ta meg samnen likevel. og hva skjer da? Mannen MÅ på jobb! Ghah!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. God bedringHurra for en ny dag med hodepine
God bedring til deregod morgenHer er formen ganske pjusk, men vesla er dårligere, så jeg må bare ta meg samnen likevel. og hva skjer da? Mannen MÅ på jobb! Ghah!
Snuppis er bare våken..Huff :/ N slet og sliter med søvn ved mye utvikling og tannfrembrudd
Mannen har dratt på jobb for første gang etter lillebror ble født, eldste sitter oppe og spiller pc, mellomste sitter i sofaen under pleddet og koser seg med klementin og ipad. Minste ligger og knirker i vuggen sin. Jeg har fått satt på en vaskemaskin og brettet litt klær. Vi har spist omelett til frokost. Blir nesten helt satt ut av at jeg har fått gjort noe i heletatt i dag. Hehe. har til og med dusjet!god morgenHer er formen ganske pjusk, men vesla er dårligere, så jeg må bare ta meg samnen likevel. og hva skjer da? Mannen MÅ på jobb! Ghah!
Veldig! Men jeg sendte henne inn til gubben. Han tok henne i natt og sto opp med begge ungene. Jeg ligger fortsatt i sengenSå kjipt![]()
God bedring. jeg hadde tidenes hodepine I går, trodde jeg skulle stryke med. Hjalp heldigvis med to paracet og søvn.Hurra for en ny dag med hodepine
Alt fintGod morgentil deg også![]()
Så bra alt er fint med Theo<3Morkaken min er foran og mot bakre vegg. Det som skjer nå er at de følger med. Skal ringe inn når jeg blør enten her eller gyn og med store smerter og blødning skal jeg rett inn da det er fare for morkaløsning. Betrygget meg med at dette er skjeldent, men siden jeg alt blør kan det bli problem så de tar gutten min ut før uke 37. At han da blir prematur. Eller så flytter den seg minimum en cm og jeg kan føde normalt3 uker og 1 dag til OUL nå på sykehuset
gyn er oppe 4. Januar så om jeg trenger time da så ringer jeg. Ellers blir det riksen. Dette er ikke farlig for han men meg disse blødningene, men alt bra med Theo
hun sjekket ikke kjønn, men at han hadde det bra og jaggu kjente jeg han sparke på ul
![]()
God morgenGod morgen dere![]()
Huff så kjedelig :/Snuppis er bare våken..
Håper det skjer her ogSå bra alt er fint med Theo<3
Her flyttet morkaken seg![]()
Rolig baby, eller en mann som lager mat? [emoji14]Menyen er klar![]()
I dag blir det pepperbiff med soppstuing, asparges og cherrytomater. (Pizzasnurrer til guttungen)Dessert: Sjokoladefondant og is.
Tirs: Hjemmelaget fiskegrateng.
Ons: Kokospannekaker.
Tors: Pinnekjøtt med poteter, kåltotstappe. Dessert: riskrem/karamellpudding.
Fre: Restemiddag.
Lør: Taco.
Søn: Stekt torsk med blomkålmos og minigulrøtter.
Alt bra?God morgen![]()
håper det!Håper det skjer her og![]()
rolig baby ja, men en aktiv på 2år heheRolig baby, eller en mann som lager mat? [emoji14]