Skravletråd desember

god morgen :) Her er formen ganske pjusk, men vesla er dårligere, så jeg må bare ta meg samnen likevel. og hva skjer da? Mannen MÅ på jobb! Ghah!

god morgen :) Her er formen ganske pjusk, men vesla er dårligere, så jeg må bare ta meg samnen likevel. og hva skjer da? Mannen MÅ på jobb! Ghah!
Mannen har dratt på jobb for første gang etter lillebror ble født, eldste sitter oppe og spiller pc, mellomste sitter i sofaen under pleddet og koser seg med klementin og ipad. Minste ligger og knirker i vuggen sin. Jeg har fått satt på en vaskemaskin og brettet litt klær. Vi har spist omelett til frokost. Blir nesten helt satt ut av at jeg har fått gjort noe i heletatt i dag. Hehe. har til og med dusjet!

Menyen er klar:)
I dag blir det pepperbiff med soppstuing, asparges og cherrytomater. (Pizzasnurrer til guttungen)Dessert: Sjokoladefondant og is.
Tirs: Hjemmelaget fiskegrateng.
Ons: Kokospannekaker.
Tors: Pinnekjøtt med poteter, kåltotstappe. Dessert: riskrem/karamellpudding.
Fre: Restemiddag.
Lør: Taco.
Søn: Stekt torsk med blomkålmos og minigulrøtter.

Morkaken min er foran og mot bakre vegg. Det som skjer nå er at de følger med. Skal ringe inn når jeg blør enten her eller gyn og med store smerter og blødning skal jeg rett inn da det er fare for morkaløsning. Betrygget meg med at dette er skjeldent, men siden jeg alt blør kan det bli problem så de tar gutten min ut før uke 37. At han da blir prematur. Eller så flytter den seg minimum en cm og jeg kan føde normalt :) 3 uker og 1 dag til OUL nå på sykehuset :) gyn er oppe 4. Januar så om jeg trenger time da så ringer jeg. Ellers blir det riksen. Dette er ikke farlig for han men meg disse blødningene, men alt bra med Theo ❤️ hun sjekket ikke kjønn, men at han hadde det bra og jaggu kjente jeg han sparke på ul :D
Så bra alt er fint med Theo<3
Her flyttet morkaken seg:)

Menyen er klar:)
I dag blir det pepperbiff med soppstuing, asparges og cherrytomater. (Pizzasnurrer til guttungen)Dessert: Sjokoladefondant og is.
Tirs: Hjemmelaget fiskegrateng.
Ons: Kokospannekaker.
Tors: Pinnekjøtt med poteter, kåltotstappe. Dessert: riskrem/karamellpudding.
Fre: Restemiddag.
Lør: Taco.
Søn: Stekt torsk med blomkålmos og minigulrøtter.
Rolig baby, eller en mann som lager mat? [emoji14]

Back
Topp