Skravletråd desember

Har kommet bittelitt snø her i natt:-). Prøvde oss på en liten tur men var håpløst glatt og med mye bakker rundt oss bare for å komme til skogen hvor det er grussti og noenlunde greit å gå så ga vi opp det prosjektet selv om det fristet med frisk luft. Bitende kaldt også med en kald vind:-)
Her har vi også fått snø:D
Gutta har prøvd ski og akebrett!
Men surt ute ja;)

hei jenter hvordan ser dagen ut for dere?

Jeg har nettopp fått dratt inn lisensen med å styre i stallen da kroppen ikke er klar for å gjøre mer jobb i stallen før terminen den 7. Var så godt i gang, klarte mye, men i går begynnte kroppen og krangle og i dag måtte jeg faktisk gi meg midt i stalljobben;(

Men gubben smiler og har vist ventet på den dagen at jeg må kaste inn håndkleet i stallen ;(
Jeg var i stallen 2 t før jeg ble lagt inn (24t før hun var født) - og tilbake 2t etter vi dro hjem fra sykehuset :p

Forslag til enkel middag? :)

Jeg var i stallen 2 t før jeg ble lagt inn (24t før hun var født) - og tilbake 2t etter vi dro hjem fra sykehuset :p
tøft;)

Poden begynner å bli så tung, og begynner å få litt for mye smerter ved anstrengelsene. Fem hester blir for mye nå den siste stunden;)

Hehe, de er da søte også:P
Han blir ikke mindre sint når jeg tidvis kommenterer at i så fall har jeg gjort noe rett... En mamma skal ikke alltid være verdens snilleste,noen ganger er det rett å være "slem", voksne vet bedre enn barna av og til

Back
Topp