Skravletråd desember

God dag :). Slappe av i formiddag også kommer svogeren og yngste datteren på middag i ettermiddag :). Der da?
Okei, koselig da. Hva skal dere servere?:)
Vi er fortsatt på hytten..reiser hjem i dag etter middag:)
Vært ute i snøværet. Aket litt og laget snømann.
Spist lunsjen ute:D

Okei, koselig da. Hva skal dere servere?:)
Vi er fortsatt på hytten..reiser hjem i dag etter middag:)
Vært ute i snøværet. Aket litt og laget snømann.
Spist lunsjen ute:D
Så koselig:-).
Blir pinnekjøtt idag:-). På gubben og svogeren min ihvertfall :-). Jeg og datteren hans og mini tar noe annet:-)

Da har du jo fått da, tullemus!:D
Er misunnelig, for jeg trenger ny!
Hvilken fikk du?:)
En Braun FX3030 er en nyere versjon av den jeg hadde.
Er ikke en av disse veldig populære, men de er for det meste bakemaskiner og det er ikke det jeg treger

Da var det å prøve å få til en liten powernap på mini. Er sutrete og grinete ut av en annen verden og alt er gale. Skal ikke være på gulvet og leke, ikke sitte i ro på fanget og få kos, hyler når han ikke får lov til å leke med gavene vi voksne fikk til jul (og da selvsagt helst de knuselige tingene). Ligger og er misfornøyd i vognen for skal jo heller selvsagt ikke sove.

Da var det å prøve å få til en liten powernap på mini. Er sutrete og grinete ut av en annen verden og alt er gale. Skal ikke være på gulvet og leke, ikke sitte i ro på fanget og få kos, hyler når han ikke får lov til å leke med gavene vi voksne fikk til jul (og da selvsagt helst de knuselige tingene). Ligger og er misfornøyd i vognen for skal jo heller selvsagt ikke sove.

Ditto her.. prøvd i en time nå. Skrikinga stilna endelig, men etter kos, mat, smokkelek +++ sover hun enda ikke. Å leke med strømpebuksa si er visst mye gøyere.

Ditto her.. prøvd i en time nå. Skrikinga stilna endelig, men etter kos, mat, smokkelek +++ sover hun enda ikke. Å leke med strømpebuksa si er visst mye gøyere.
Her sovnet han heldigvis til slutt:-). Og strømpebuksen var selvsagt gøy å leke med her også:-). Helst prøve å dra den av seg:-)

Titter innom for å ønske dere en god søndag :) Skravlingen tok seg veldig opp i går så tipper dere skravler så mye i dag at vi knuser rekorden fra i fjor... som var 5000 på en dag i romjula....
Nå har svigermor dradd, og vi har ingen planer for de neste dagene.

Jeg har jo den lille babyen som fyller dagene mine, hun sover mye da. Ny som hun er i denne verden

Babykos er jammen bra deilig:) Men kjenner at det er litt slitsomt å bare ha en arm ledig og. Ikke mye man egentlig får gjort! Så her hjemme ser det ikke ut :D Gleder meg bittelitt til hun er stor nok til bæresele; )

Det går nok veldig fint! Lykke til:)
Er på hytten enda...reiser hjem i dag etter middag.
Har vært ute å lekt i snøen. Laget snømann:)
Nettop spist lunsjen ute:)
Tusen takk :) å så koselig :D

Back
Topp