Skravletråd desember

Vel. Nå begynner det forhåpentligvis å ta seg opp, jeg har jo på en måte frist nå om en god time, klokka ni må jeg møte på sykehuset for å vurdere igangsettelse om det ikke kommer igang av seg selv, vannet gikk i går kveld
Masse masse lykke til Sara. Tenker på deg :)

Vel. Nå begynner det forhåpentligvis å ta seg opp, jeg har jo på en måte frist nå om en god time, klokka ni må jeg møte på sykehuset for å vurdere igangsettelse om det ikke kommer igang av seg selv, vannet gikk i går kveld
Får vel nesten håpe du går til i morgen nå da ;-)

Lykke til :-)

Her er vi også få, kun foreldrene mine og broren min:-). Akkurat nå har han fått gavene sine og det var tydeligvis gøy;-)
Vi ble ferdige for en time siden (eller 2) så nå har vi tatt på pysj :) baby J sover og jeg å samboer ser Harry potter :D roligste julaften på leeenge :D

Det har jeg ikke fått med meg.
Masse lykke til

Har hatt en fin julefeiring med masse gaver her også, men fikk liksom aldri ordentlig julefølelse. savner jentene mine. Første jul uten dem.

Vi ble ferdige for en time siden (eller 2) så nå har vi tatt på pysj :) baby J sover og jeg å samboer ser Harry potter :D roligste julaften på leeenge :D
Vi ble ferdige rundt kl 21. Mini var så overtrøtt at legging ble en utfordring men han sov veldig godt når han først sovnet. Jeg sovnet selv i halv 10 tiden helt utslått og med en korsrygg som hadde tatt kvelden

Kan jo ikke få med seg alt.

Vannet gikk lille julaften, rier julaften kveld og baby to min over midtnatt, hun er født 1. Juledag
For en julaften! Den glemmer dere aldri!
Gratulerer med lillesøster ❤️

God juledagsmorgen!
Er dere og barna fornøyde med gårsdagen da?

Vi ble ferdige rundt kl 21. Mini var så overtrøtt at legging ble en utfordring men han sov veldig godt når han først sovnet. Jeg sovnet selv i halv 10 tiden helt utslått og med en korsrygg som hadde tatt kvelden
Godt han sovnet da :) jeg har vært mye våken og sjekket baby J sin temperatur. Nå er den nede heldigvis :)

Back
Topp