Nei og tåler ikke for mye den magen minDet er godt. Men metter ikke lenge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei og tåler ikke for mye den magen minDet er godt. Men metter ikke lenge![]()
Så bra det ble kennel på hundenHåper jeg også. Må vaske gulv også. Får sette gubben til noe når han kommer hjem igjen. Heldigvis dårlig vær her så går nok fort å levere hunden på kennel. Han vil ikke ha så lang tur når det regner så mye som det gjør nå;-)
Veldig uvantJa jeg fant det, men fikk ikke quota det ;-)
Ble fint da :-D
Uvant tenker jeg ;-)
Ja synes det var veldig greit at den skulle på kennelSå bra det ble kennel på hunden
Her måtte jeg sette mannen i sving med å rulle marsipan![]()
Grusomt tidlig...:-o
Det er tidlig :-o
De sov til 7.30 ;-)
Jeg tør rett og slett ikke la henne ha ansvaret for de minsteHvorfor er ikke de minste hjemme med svigers og?
Men det er kanskje godt for dem med en svigerspause og![]()
Nydelig navnGutten min har fått navntheo
men huff etter brun utflod igår klarer jeg ikke slappe av selv med dopleren min, bildene og hjertelyd på mobilen .... Håper det roer seg snart
vet jo hvorfor jeg får det, men likevel redd ...
Nei nå tuller du vel?Ronja er på topp igjen ser jeg![]()
Jeg klarer bare spise litt for tåler ikke melk så godtNei og tåler ikke for mye den magen min![]()
Det forstår jeg. Kjenner godt til det.
Mini her også blir forstyrret hvis gubben finner ut han skal rydde eller noe når jeg prøver å legge han så han har fått streng beskjed om å sitte i ro mens jeg legger. Spent på hvordan det går i morgen da. Men jeg en skyvedør jeg kan lukke om det blir for gale
Nånå.Så det. Du tar det vel fort igjen
Koselig men kjedelig hvis det påvirker søvnen til de småDa kjenner du godt til dether er det så gammelt hus at alt knirker. Neste brakkestil her
så kan ikke lukke døra for den skviner så sinnsykt. Alle dørene her knirker noe voldsomt
![]()
Alt er klart her. Har du mye igjen?Er folk klare for jul nå?? Her er det meste klart! Men blir man egentlig noen gang helt klar??
God turDa er vi på vei.. føler jeg har glemt noe
Joda, kunne jo hatt detKunne jo være du hadde et hemmelig talent![]()
Ååja. Søvnen er litt forstyrra her merker jeg. Ingen dager hun sover til halv 8 lengreKoselig men kjedelig hvis det påvirker søvnen til de små![]()