Pakke, rydde, levere ut gaverGodmorgon
er det Ikkje typisk nær jenta væl sover nå så våknar eg å får inte somna igjen.
Vad er deres planer idag??
Møte ei venninne
Pakke i bilen
Kjøre litt
Møte ei venninne til
Kjøre videre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakke, rydde, levere ut gaverGodmorgon
Takk søte duKrysser alt jeg har!![]()
Vi kommer neppe i rute. Men jul blir det likevel.Vi mangler en del vi også.. Men begynner å komme oss i rute![]()
Ser ut som att du har kontroll på detPakke, rydde, levere ut gaver
Møte ei venninne
Pakke i bilen
Kjøre litt
Møte ei venninne til
Kjøre videre..
Ja, vi skal det. Sammen med svigermor som kom i firetiden i natt (ble stående på Dombås pga stengt vei etter ulykke)Skal dere feire jul hjemme?
Ja så det var en ulykke der.Ja, vi skal det. Sammen med svigermor som kom i firetiden i natt (ble stående på Dombås pga stengt vei etter ulykke)
Så vi bør få ting litt på stell her.
Takk, håper jeg ogsåSer ut som att du har kontroll på dethoppas dere får en fin køretur
![]()
Har ikke sjekka i dag. Hører ikke noe. I går kveld masse regn og vind.Hvilket vær er det hos dere nå forresten?
Stå opp.Godmorgon
Haha fikk du igjen senere? Det er det jeg er redd skal skje her. Broren min sa "vent til du får barn" jaja tenkte jegHahadet har jeg gitt min nevø også
mohaha!
Dere hade en del å gjør ja. Bra att du har hjelpStå opp.
Rydde og vaske , badet trolig siden lillesøster sover, greit å være der, det er dit hun kommer.
Frokost når alle kommer opp
Rydde og vaske stua og kjøkkenet, og pynte. Neppe alene da, svigermor og mannen hjelper til.
Hvordan kjelleren ser ut vet jeg ikke, trolig skal mannen gjøre litt mer i gangene såpass det er mulig å åpne døra når det ringer på uten å skjemmes.
Muligens må jeg til legen med lillesøster, vi får se.
Vi må pakke de siste gavene og levere dem også. Har glemt å kjøpe en også... Til oss selv fra farmor, så vi får se hva vi gjør med det.
Godmorgon hoppas dere komm avgåre med allt pakket i bilen utan stressGod morgen.
Akkurat kommet meg opp av sengen og tidsskjemaet er allerede sprukket,
2,5 timer til vi skal kjøre og ingenting er pakket
Har en fin pakkeliste, så blir nok ikke alt for senGodmorgon hoppas dere komm avgåre med allt pakket i bilen utan stress
Håper jeg også. Må vaske gulv også. Får sette gubben til noe når han kommer hjem igjen. Heldigvis dårlig vær her så går nok fort å levere hunden på kennel. Han vil ikke ha så lang tur når det regner så mye som det gjør nå;-)Håper du rekker alt du skal![]()
God morgen. Håper det, har å pynte treet, vaske gulv, lage grøt som skal bli riskrem, og handle julebrus som vi glemte i gårGod morgen!
Er alle i rute til morgendagen da?
Her gjenstår litt, men troe bi skal komme i havn uten stress og mas i år![]()
God morgen!
God morgenGod morgen.
Ikke i rute, men jul blir det.God morgen!
Lykke til med pakkingGod morgen.